21 sept. 2021 | 17:25

General Motors reîncepe producția de baterii pentru vehicule electrice: amatorii de la Bolt se vor bucura

ACTUALITATE
General Motors reîncepe producția de baterii pentru vehicule electrice: amatorii de la Bolt se vor bucura

După ce au depistat și rezolvat problemele care i-au forțat să înceteze construcția de noi baterii, General Motors anunță că urmează să reînceapă producția.

Săptămânile trecute, a fost raportat că GM ar putea fi nevoită să prelungească oprirea producției de Bolt EV până cel puțin la jumătatea lunii octombrie. Totuși, compania a anunțat, recent, că a „schițat un plan de acțiune cuprinzător pentru a se asigura că clienții pot conduce, încărca și parca modelele Chevy Bolt EV și EUV „, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Ambele fabrici LG din Holland și Hazel Park, Michigan au reluat producția, iar livrările vor începe până la jumătatea lunii octombrie.

Problema care s-a dovedit a fi mai multe probleme

Defecțiunea bateriei care a dus la o rechemare în masă, lunile trecute, s-a dovedit a fi de fapt o serie de probleme. Defectele de fabricație au provocat ruperea a două componente diferite din interiorul bateriei. În cazul în care ambele defecte se manifestă în aceeași celulă a bateriei, ar avea șanse mai mari de a lua foc.

„LG a implementat noi procese de fabricație și a lucrat cu GM pentru a-și revizui și îmbunătăți programele de asigurare a calității pentru a oferi încredere în bateriile sale”, se menționează în declarația General Motors.

Compania a stabilit un proces de notificare pentru a informa clienții afectați cu privire la momentul în care vor fi disponibile modulele de baterie de schimb. Compania a dezvoltat, de asemenea, o suită de software de diagnosticare concepută pentru a „detecta anomalii specifice care ar putea indica o baterie deteriorată în Bolt EV și EUV prin monitorizarea performanței bateriei”, conform comunicatului.

Software-ul trebuie să fie instalat la reprezentanță, dar va permite proprietarilor Bolt EV să depășească limita actuală de încărcare de 90% adoptată de GM, în cazul în care bateriile lor vor trece peste teste.