09 iun. 2021 | 12:15

Iată cum vei ajunge să stai și mai mult pe Facebook și Instagram: de ce ”se aruncă cu bani” în influenceri

ACTUALITATE
Iată cum vei ajunge să stai și mai mult pe Facebook și Instagram: de ce ”se aruncă cu bani” în influenceri

Facebook și Instagram sunt doi giganți care n-ar fi ajuns unde sunt astăzi dacă n-ar fi adunat miliarde de utilizatori. Mark Zuckerberg vrea să ducă lucrurile și mai departe de atât.

Facebook vrea să ofere bani în plus creatorilor care petrec și mai mult timp în sesiuni de tip streaming și, pe cale de consecință, reușesc să-și crească audiența. Compania susține că va veni cu noi funcții pentru a-și ajuta creatorii să câștige și mai mulți bani din platformă. Anunțul a venit chiar de la Mark Zuckerberg.

Acesta a insistat că activitatea influencerilor va fi gestionată altfel, vor exista anumite etape/obiective care, odată depășite sau atinse, le vor aduce acestora beneficii suplimentare.

Facebook și Instagram, mai mulți bani pentru influenceri

Pe Instagram, creatorii pot câștiga „bonusuri” prin vânzarea unui anumit număr de ecusoane (badges) direct din paginile lor sau prin sesiuni de streaming dintr-o altă platformă. Pe Facebook, bonusurile vor veni prin intermediul „Stars Challenges”, care recompensează creatorii pentru îndeplinirea obiectivelor de streaming și pentru îndeplinirea altor sarcini stabilite.

Pe lângă creșterea veniturilor pentru creatori, noile funcții îi vor face pe creatorii de conținut să petreacă și mai mult timp pe Instagram și Facebook, comparativ cu alte platforme. E o decizie prin care compania lui Zuckerberg caută să-i țină captivi atât pe influenceri, cât și pe fanii lor.

„Credem că ar trebui să fiți răsplătiți pentru valoarea pe care o aduceți fanilor și comunității în ansamblu”, le-a transmis Zuckerberg creatorilor de conținut.

CEO-ul Facebook a oferit și detalii legate de câștigurile pe care le-ar putea avea influencerii atunci când cineva cumpără ceva direct din aplicație, după ce a văzut o postare care promova un produs sau serviciu. Când creatorii etichetează produsele respective în postările lor, vor câștiga comision pe baza numărului de vânzări generate de postările lor.

Deocamdată, această funcție va fi testată pe un număr limitat de influenceri din Statele Unite.