Cum se zbate Instagram să țină pasul cu TikTok: schimbările pregătite pentru a rămâne în centrul atenției

Cum se zbate Instagram să țină pasul cu TikTok: schimbările pregătite pentru a rămâne în centrul atenției

Cu giganți ca TikTok sau YouTube care strâng tot mai mulți utilizatori, Instagram caută să rămână o aplicație relevantă. E nevoie, însă, de ceva schimbări.

Instagram caută să se reinventeze și pregătește mai multe schimbări pentru a nu mai percepută drept o aplicație în care încarci fotografii și atât. O recunoaște chiar șeful său, Adam Mosseri. El susține că piața a devenit extrem de aglomerată.

Cu giganți ca TikTok care adună milioane de utilizatori de la trimestru la trimestru, competiția a devenit dură. Instagram trebuie să se adaptaze, altfel riscă să devină istorie.

E nevoie de mai multe schimbări.

Instagram caută să țină pasul cu TikTok

Într-un video postat pe rețelele de socializare, Mosseri a dat de înțeles că sistemul Instagram ar putea fi ușor… prăfuit.

„Nu mai suntem o aplicație de partajare a fotografiilor sau acea aplicație pătrată de partajare a fotografiilor”, a spus Mosseri.

Instagram trebuie să fie o aplicație pe care oamenii să vină să se distreze, doar că există și alte aplicații mari care promit același lucru, iar mediul e extrem de competitiv. 

„Să fim sinceri, există o concurență foarte serioasă chiar acum”, a spus Mosseri. „TikTok este uriaș, YouTube este chiar mai mare și există și o mulțime de alte aplicații aflate la început de drum”

Pentru a rămâne competitiv, Mosseri a spus că Instagram trebuie să vină cu schimbări. Una dintre idei ar fi ca Instagram să ofere și mai multe recomandări – „Suggested Posts” . Mosseri a făcut referire la un test pe care compania l-a lansat săptămâna trecută, care intercalează aceste postări sugerate în feed-urile utilizatorilor.

Ar fi nevoie și de mai mult conținut video, iar formatul să nu mai fie limitat – adică Instagram să ofere și funcția de ecran complet.

De fapt, ce vrea să spună șeful aplicației deținute de Facebook, dar o face cu alte cuvinte, e că aplicația trebuie să copieze și mai multe de la gigantul chinez TikTok, care se bucură de un real succes. Se pare, așadar, că preluarea unor uncții precum Reels reprezintă doar începutul.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: