Cu ce se laudă ING Bank România în 2021: nu ai fi crezut că o duce atât de bine

Cu ce se laudă ING Bank România în 2021: nu ai fi crezut că o duce atât de bine

În primul trimestru al anului 2021, ING Bank a înregistrat un profit mai mare cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Profitul net înregistrat de bancă în primul trimestru al acestui an se ridică la valoarea de 441 milioane de lei. Se consemnează, astfel, o creștere de 19% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

Raportul oficial al băncii mai arată că venituri totale ale băncii însumează 1,1 miliarde de lei. La fel ca în cazul profitului, și aici se observă o creștere, respectiv 6% în plus.

Cifrele cu care se mândrește ING Bank

De asemenea, tot pe primul trimestru din 2021, ING Bank avea depozite atrase în valoare de 46,1 miliarde de lei (+13%), iar portofoliul de credite se situa la 30,4 miliarde de lei (+9%). Costurile cu provizioane au fost de 134 milioane de lei (-33%).

Mai mult decât atât, ING și-a continuat strategia digitală și a lansat un nou produs, cu atât mai relevant în contextul pandemiei Covid-19: asigurarea ING Health Protect, ce acoperă riscul de intervenție chirurgicală ca urmare a unui accident sau a îmbolnăvirii, și care poate fi încheiat 100% digital.

Oficialii ING se declară mulțumiți de performanțele financiare ale instituției.

„Am început anul într-o notă pozitivă, care a marcat tot parcursul primului semestru. Observăm o încredere sporită a tuturor categoriilor de clienţi în revenirea economică, mulţi dintre aceştia reluându-şi planurile amânate din cauza pandemiei.

În acest context pozitiv, portofoliul nostru de credite acordate precum şi cifra de afaceri au crescut, în vreme ce costurile cu provizioanele au scăzut semnificativ, ceea ce a condus la creşterea profitului cu aproape 20 de procente.

De remarcat interesul susţinut al clienţilor pentru programul IMM Invest, valoarea creditelor aprobate în acest an ajungând în doar două luni şi jumătate la nivelul întregului an 2020”, a subliniat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

De asemenea, mai spun reprezentanții ING Bank, plățile contactless continuă să crească susținute, un trend accelerat de contextul pandemiei COVID-19. Astăzi, aproape o din patru plăți cu cardul la POS este efectuat cu un card ING. Și comerțul online continuă să crească.

Numărul de tranzacții cu cardul a crescut cu 20% față de primul semestru din 2020, în timp ce a plăcut în comerț online a crescut cu 25%. ING a introdus de curând posibilitatea de a copia detaliile cardurilor direct din aplicații mobile în paginile de autorizare plătite ale comercianților, pentru o experiență de cumpărături mai plăcută și mai rapidă.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: