12 oct. 2021 | 13:50

Clienții acestei bănci pot contracta credite de consum exclusiv online, iar clienții noi pot deschide un cont de la distanță

ACTUALITATE
Clienții acestei bănci pot contracta credite de consum exclusiv online, iar clienții noi pot deschide un cont de la distanță

Digitalizarea este tot mai prezentă pe piața bancară din România. Acest lucru e demonstrat din plin de ultimele decizii adoptate într-una dintre cele mai puternice instituții bancare prezente în țara noastră.

BRD aplică noi măsuri de digitalizare a serviciilor sale, de care vor beneficia atât clienții deja existenți ai băncii, cât și clienții noi.

Avantaje noi pentru toți clienții

Reprezentanții BRD anunță lansarea a două fluxuri integral online, pentru persoane fizice, legate de deschiderea unui pachet de cont curent (remote onboarding), respectiv pentru acordarea de credite de consum, operaţiuni care erau posibile anterior doar fizic, în unităţile băncii.

Cele două fluxuri pot fi accesate prin intermediul site-ului instituţional al băncii și erau disponibile, până acum, doar dacă beneficiarul se prezenta fizic într-una dintre sucursalele BRD.

”Marcăm azi încă o etapă a evoluţiei noastre digitale, oferindu-le clienţilor noştri opţiunea să acceseze de la distanţă, din confortul casei lor, produse şi servicii esenţiale ale BRD precum înrolarea la distanţă prin deschiderea unui cont curent, şi achiziţia unui credit de nevoi personale. Această lansare făcută în ritm accelerat vine natural după o serie de inovaţii digitale menite să uşureze viaţa clienţilor noştri: lansarea YOU BRD, aplicaţia de mobile banking cu experienţă de utilizare foarte plăcută şi ale cărei funcţionalităţi le diversificăm rapid, facilitatea de plată prin Apple Pay şi Google Pay pentru cardurile Mastercard, şi care va fi extinsă foarte curând la cardurile Visa”, a spus Radu Topliceanu, Director General adjunct al BRD, coordonatorul activităţilor de retail ale băncii.

BRD oferă detalii și despre cum va funcționa fluxul online cu privire la finanțare.

„Fluxul se derulează 100% online, iar banii se regăsesc în cont imediat după finalizarea procesului. Clienţii care îşi încasează veniturile într-un cont BRD beneficiază de o reducere cu 10% a dobânzii”, se mai precizează în comunicat.

BRD – Groupe Societe Generale este una dintre cele mai mari și puternice prezențe bancare din România, operând aproximativ 500 de sucursale. Grupul are 133.000 de angajaţi în 61 de ţări şi peste 30 de milioane de clienţi, persoane fizice, companii şi investitori instituţionali, în întreaga lume.