24 aug. 2021 | 11:50

Câți bani au băgat românii în securitate și „spionaj”

ACTUALITATE
Câți bani au băgat românii în securitate și

În ultimul an, anumite companii din România au atins pragul de jos al insolvenței sau falimentului, pe când altele au prosperat mai bine ca niciodată.

Un exemplu de succes este S.C Spiceshop S.R.L, compania care administrează site-ul spy-shop.ro, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de sisteme de securitate și supraveghere video din România.

Datele arată că, în ultimul an, veniturile acestei companii au crescut exponențial.

Totul are o explicație

În ultimul an, sute de mii de români au optat pentru a munci de la distanță. Fie din confortul propriei locuințe, fie din spații special amenajate, dar departe de clădirile clasice de birouri.

Astfel, necesitatea de a investi în securitate cibernetică a atins niveluri record, atât din partea angajatorilor, care voiau sa asigure un mediu de lucru safe, fără să pună în pericol organizația, cât și din partea angajatului, devenit mai vulnerabil prin munca de acasă.

Așa se explică achizițiile de produse și servicii de acest tip. De asemenea, a crescut și nevoia de securitate. Nu putem uita faptul că mulți români se temeau că, odată cu pandemia, extrem de multe joburi vor fi pierdute, iar oamenii, din disperare, vor recurge la gesturi necugetate. Acesta a fost motivul pentru care mulți români au investit sume frumoase de bani în dispozitive și sisteme de supraveghere, pentru a le menține, de exemplu, locuințele în siguranță.

Revenind la succesul companiei în cauză, Spyshop a raportat anul trecut afaceri de 10 milioane euro, în creștere cu 60% față de anul 2019.

Mai mult decât atât, succesul a continuat și în 2021. Astfel, dupa doar primele șase luni din an, a consemnat o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, procent estimat și așteptat de managementul companiei.

“Pentru acest an estimăm o creștere de aproximativ 40% față de anul trecut pentru că lucrurile s-au mai așezat, au fost eliminate mare parte din restricții și oamenii și-au reluat oarecum obiceiurile și ritmul natural: și-au reorientat bugetele de cheltuieli spre concedii și alte achiziții care le-au fost oarecum private anul trecut din cauza pandemiei.”, a declarat Sergiu Dăngulea, CEO Spy Shop.