Căderea Digi despre care toți clienții trebuie să știe. A eșuat în această privință
Grupul Digi | RCS-RDS activează pe mai multe fronturi. Pe una dintre cele mai importante piețe e însă în cădere când vine vorba de un capitol important.
În trecut, grupul Digi | RCS-RDS a fost foarte agresiv în a contracta clienți casnici de energie electrică în piața concurențială. Dar acum, când piața este în plină liberalizare, e foarte puțin prezent cu oferte competitive pentru acest segment.
Serviciul pe care îl oferă grupul în această piață se numește Digi Energy. Înainte de liberalizare, compania a fost foarte agresivă și au fost momente în care a avut cel mai bun preț din piață. A reușit astfel să atragă consumatorii casnici.
Oferta Digi Energy pentru cei care sunt deja clienți ai grupului
Un posibil răspuns pentru care Digi Energy nu insistă prea mult acum e că are deja un preț bun. În piață sunt oferte și de 0,25 de lei/kWh. Digi Energy e aproape, dar în anumite condiții. Cei care au deja un contract de telefonie sau internet sau cablu TV de la companie pot obține un preț de de 0,3 lei/kWh plus un abonament zilnic de 0,2 lei pentru locul de consum.
Pentru cei care nu sunt clienți Digi pentru alt serviciu, prețul este de 0,325 lei/kWh, iar abonamentul zilnic rămâne același.
Totuși, potrivit ANRE citată de Economica, oferta Digi este pe locul 77 în clasamentul celor mai bune oferte. Ca număr de clienți, la jumătatea lui 2019, compania a raportat 102.800 de clienți casnci pe partea de furnizare de energie electrică.
În trimestrul trei din 2020, compania mai avea doar 96.500. Pentru scadere pot fi câteva explicații, cum ar fi creșterea prețurilor la re-contractarea clienților cărora le-au expirat contractele sau posibila reîntoarcere la reglementat al unora. Totodată, e posibil ca noile oferte să nu fie la fel de competitive ca ale concurenței. Cert e că, din 2021, piața se va mobiliza altfel. Rămâne de văzut ce va face Digi Energy.