Bitcoin și Ether, bune de bilete la film: cine a făcut anunțul surprinzător
Lanțul de cinematografe AMC a anunțat că va accepta criptomonede până la finele anului curent. Directorul companiei a dat marea veste pe Twitter.
Cu toate că anunțul a fost făcut de Adam Aron în august, criptomonedele ar putea să-și intre totalmente în drepturi abia la sfârșitul lui 2021. Conform aceluiași anunț, doritorii pot deja să-și achiziționeze bilete la filmele preferate, distribuite în cinematografele lanțului, folosind criptomonedele, ca metodă de plată agreată de companie.
În momentul de față, AMC acceptă Bitcoin, Ether, Bitcoin Cash și Litecoin, însă promite să facă demersurile necesare pentru ca, în curând, să poată introduce inclusiv Shiba Inu și Dogecoin. Firește, ne referim, în acest caz, la plățile făcute de clienți, online.
Până în momentul de față, criptomonedele au reușit să acopere 14% din totalul vânzărilor online, ceea ce reprezintă un real succes.
De menționat că, în prezent, plățile pot fi făcute și prin Google Play, Apple Play sau PayPal.
AMC a fost pe punctul de a intra în faliment. Și-a revenit pe ultima sută de metri
Falimentul AMC a fost posibil din pricina pandemiei și a limitării accesului în sălile de cinematograf. De altfel, AMC nu este singura companie din această nișă care s-a confruntat cu probleme grave. Spre deosebire de altele, care nu au avut norocul acesteia, gigantul a fost repus pe picioare cu ajutorul comercianților de pe Reddit și Twitter care au reușit să-i ridice acțiunile la 2.300%.
Ba mai mult, Adam Aron a precizat că intenționează să-și creeze propria monedă virtuală, pentru ca, pe viitor, să poată evita mai ușor eventualele piedici financiare ce ar putea să apară, dintr-un motiv sau altul.
AMC intenționează, de asemenea, să facă o incursiune în lumea NFT-urilor, aflându-se, în acest moment, în discuții cu studiourile de la Hollywood, în scopul creării unor conversii monetare nefungibile, care să aibă legătură cu numele filmelor importante din industrie.
Traiectoria îmbrățișată de AMC ne arată că lumea prezentului se află într-o continuă metamorfoză, pandemia reușind să schimbe atât viziunea, cât și modul de operare al multor giganți, nevoia de supraviețuire fiind impulsul necesar activării imaginației financiare.