23 aug. 2021 | 10:00

Autoturismul electric Chevrolet Volt, în continuare un pericol: cât costă soluția GM

ACTUALITATE
Autoturismul electric Chevrolet Volt, în continuare un pericol: cât costă soluția GM

General Motors se confruntă cu un scandal de proporții, după ce mai multe mașini electrice Chevrolet Volt au început să ia foc din cauza bateriilor defectuoase. Acum, avem și un buget pentru nivelul pagubelor.

General Motors va înregistra costuri de un miliarde de dolari pentru extinderea rechemării în service a vehiculelor electrice Chevrolet Bolt sau Chevy Bolt, după cum le spun americanii. Din păcate, riscul de incendiu derivat din pachetul de baterii defectuos al autoturismului continuă să fie unul cât se poate de real, iar o soluție ieftină era imposibilă. Cel mai mare producător american de autovehicule va avea de suferit, nu doar financiar, dar și în ceea ce privește imaginea brandurilor din portofoliu.

Mașinile electric Chevrolet Bolt riscă să explodeze

În timp ce GM visa la creșterea vânzărilor de automobile electrice, Reuters atrage atenția asupra faptului că gigantul din Detroit s-a dus acum în direcția complet opusă. A anunțat că va opri pe termen nedefinit vânzările vehiculelor electrice din cauza acestei probleme și va solicita rambursări de bani de la furnizorul de baterii LG.

Înainte de acest anunț, cea mai recentă rechemare a inclus 73.000 de vehicule Chevrolet Bolt fabricate între 2019 și 2021. ”Rezervele şi costurile rechemării vor fi decise în funcţie de rezultatul unei investigaţii mixte care analizează motivul care stă la originea defecţiunii, organizată de GM, LG Electronics şi LG Energy Solution”, a anunţat LG, producătorul acumulatorilor vinovați, într-un comunicat.

LG nu s-a eschivat în a-și asuma o parte din vină și a anunțat că lucrează activ cu clientul și partenerii săi pentru a se asigura că măsurile de rechemare se desfășoară fără probleme. Ca un detaliu important, la începutul acestei luni, compania coreeană LG Electronics şi-a redus profitul operaţional din al doilea trimestru cu peste o cincime pentru a reflecta costurile pentru rechemările GM.

Deși poți da vina fără emoții pentru acest dezastru pe LG, este de reținut faptul că LG Electronics a furnizat bateriile problematice, dar acestea au integrat celule produse de LG Energy Solutions, o filială a LG Chem.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele