Apple dezamăgește utilizatorii cu ultimul anunț. Decizia de ultimă oră a gigantului tech
Gigantul tehnologic Apple a decis să amâne cu o lună lansarea noului său serviciu de podcasting. Compania mai are nevoie de timp pentru a remedia anumite probleme semnalate de utilizatori.
Apple va lansa în luna iunie noul său serviciu de podcasting. Inițial, compania promisese să ofere utilizatorilor noul serviciu în luna mai, însă au intervenit unele probleme.
Abonamentele Apple Podcast au fost anunțate în cadrul evenimentului Spring Loaded din aprilie anul acesta. La acea vreme, Apple a declarat că abonamentele vor fi lansate în 170 de țări și că printre primii parteneri se numără Pushkin Industries și NPR.
Lumea tehnologiei aștepta ca această actualizare a aplicației Podcast să „împrospăteze lucrurile” atât pentru creatori, cât și pentru ascultători. Apple a anunțat trei niveluri pentru noile abonamente Apple Podcast pentru utilizatori – Gratuit, Freemium (plătiți pentru conținut și beneficii suplimentare) și Plătit.
Noile abonamente erau programate să fie disponibile utilizatorilor până în luna mai, iar prețurile pentru fiecare abonament urmau să fie stabilite de creatori și facturate lunar sau anual.
Acest lucru nu s-a întâmplat. Apple a anunțat că amână lansarea noului serviciu.
De ce?
Gigantul tehnologic s-a confruntat cu o serie de feedback-uri negative din partea utilizatorilor, motiv pentru care are nevoie de mai mult timp pentru a-și îmbunătăți calitățile noului produs pe care îl oferă.
Apple a mai spus că intenționează să actualizeze interfața „Bibliotecă” a aplicației Podcasts în următoarele săptămâni. În plus, unii creatori au întâmpinat probleme de încărcare a conținutului prin portalul Apple Podcasts Connect.
Totuși, Apple promite să remedieze aspectele pe care utilizatorii le-au raportat ca fiind neplăcute și să ofere o experiență cu mult îmbunătățită.
Prin urmare, Apple a decis că vor întârzia lansarea până luna viitoare pentru a se asigura că vor oferi „cea mai bună experiență pentru creatori și ascultători”.
„Multumesc pentru intelegere. Abia așteptăm să vă vedem noile abonamente și canale și așteptăm cu nerăbdare să le lansăm în curând ascultătorilor din întreaga lume”, le-a mai transmis compania utilizatorilor săi.