26 mart. 2021 | 16:03

Anunț deosebit de la Banca Transilvania pentru toți clienții: de ce e obligatoriu acest demers

BANI
Anunț deosebit de la Banca Transilvania pentru toți clienții: de ce e obligatoriu acest demers

Atunci când ne schimbăm numărul de telefon, sau ne mutăm de la o adresa la alta, ne anunțăm prietenii pentru a-i informa cu privire la locul sau la datele de contact unde ne pot găsi. Ei bine, la fel trebuie să procedăm și cu banca. În caz contrar, s-ar putea să avem multe de pierdut.

Banca Transilvania desfășoară o campanie de informare în care anunță clienții că e esențial să își actualizeze datele de contact în relație cu banca.

De ce e important să îți actualizezi datele?

În primul rând, prin reactualizarea informațiilor în legătură cu banca eviți ca informații pentru și despre tine să ajungă la alte persoane, cum ar fi vechiul tău număr de telefon, care acum e al altei persoane.

Nu în ultimul rând, este o măsură de precauție privind tranzacțiile.

De asemenea, pentru ca reprezentanții băncii să poată lua legătura cu tine, să te informeze în cazul în care există probleme, sau să îți prezinte noi oferte de colaborare.

Actualizarea datelor se face periodic de toate băncile pentru că este o cerință legală și în România, și în Europa, transmit reprezentanții BT.

„Având în vedere pandemia prin care trecem, pentru a fi cât mai ușor pentru tine, la BT am extins termenele de actualizare de mai multe ori și am simplificat cât am putut de mult fluxurile de actualizare. Autoritățile și băncile centrale din intreaga lume țin mult la ideea de actualizare periodică a datelor clienților tocmai pentru că sistemul financiar este o infrastructură critică, prin care circulă toate fluxurile financiare. Este vital, astfel, ca toate informațiile personale pe care le folosesc băncile să fie actualizate și corecte”, a transmis BT.

Cum îți poți reactualiza informațiile de la bancă?

Fiecare bancă are la dispoziție atât site online oficial, cât și numere de telefon. Dacă nu le găsești, totuși, sau preferi să ai o discuție directă cu reprezentantul băncii tale, te poți deplasa la orice sucursală.

Dacă ești client al Băncii Transilvania, ai la dispoziție patru opțiuni prin care îți poți actualiza datele:

  • Online, pe site-ul băncii: pe pagina Actualizare date, dacă ai domiciliul în România și ai peste 18 ani; prin chatbotul Ino, cu care poți intra în contact chiar pe homepage-ul băncii
  • Telefonic (0264 30 80 28 sau *8028), unde te ajută echipa Call Center (dacă trebuie să actualizezi doar numărul de telefon și mail-ul)
  • În agențiile și sucursalele BT
  • Prin aplicația BT Pay, din secțiunea Profil

Dacă ești în străinătate și nu îți este la îndemână niciuna dintre variantele de mai sus, poți lua legătura cu bancaprin telefon, la 0264 30 80 28 sau *8028.

Nu în ultimul rând, riști sancțiuni dacă nu îți actualizezi datele

Dacă nu te conving aceste argumente, află că poți fi sancționat dacă nu îți actualizezi datele

Conform legislației în vigoare pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțarea terorismului care transpune alte directive și regulamente europene, băncile sunt obligate să actualizeze baza de date personale a clienților.

Astfel, te poți trezi că ai contul închis, dacă nu îți actualizezi datele personale.

„Comunitatea bancară mizează pe o conlucrare optimă între clienți și bănci, fiind înlăturată astfel apariția unor sincope nedorite de niciuna din părți, în derularea relației de afaceri. Băncile sunt deschise să faciliteze acest proces de actualizare a datelor personale, astfel încât să nu existe nicio problemă în utilizarea produselor și serviciilor bancare”, au transmis băncile.