22 sept. 2021 | 20:25

Ai studii superioare? Acum ai un avantaj în plus pe piața muncii

ACTUALITATE
Ai studii superioare? Acum ai un avantaj în plus pe piața muncii

Românii cu studii superioare care sunt în căutarea unui loc de muncă au motive reale de bucurie. De acum încolo, găsirea unui nou job sau a unei noi colaborări va fi mai simplă ca niciodată.

Totul se datorează celui mai nou produs marca eJobs. Este vorba despre Skilld, un serviciu de recrutare rapidă care ajută candidații să își găsească locul pe piața muncii.

Inteligența artificială joacă un rol esențial

Din moment ce toate produsele și serviciile sunt în plin proces de digitalizare și tehnologizare, nici Skilld nu face excepție. eJobs susține că acest nou serviciu se bazează pe inteligența artificială. Practic, tehnologia de ultimă generație va ajuta profesioniștii să se integrese pe piața muncii mult mai simplu.

„Pentru prima oară pe piața din România, Skilld aduce resursele umane și inteligența artificială la aceeași masă pentru a face cererea și oferta să se întâlnească mai repede și mai eficient.

Cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră, vom aduce în atenția candidaților susceptibili de o schimbare profesională joburi adaptate profilului lor, inclusiv celor care nu sunt în căutare activă de job. Sună futurist, dar este realitatea lui 2021 și ne bucurăm să fim primii care fac din inteligența artificială o normalitate și în sfera HR-ului”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Dacă te întrebi care sunt cele mai căutate specializări, ar fi bine să știi că unii dintre cei mai doriți profesioniști cu studii superioare se caută din

-Departamentele de vânzări;
-Client service;
-Logistică;
-Alimentație și distribuție

„Când încercăm să eficientizăm procesele de recrutare pornim deja de la o bază de date de peste 4,6 milioane de CV-uri, câte s-au adunat în universul eJobs în cei aproape 22 de ani de existență pe piața din România”, a mai spus CEO-ul eJobs România.

Referitor la planurile candidaților, reprezentantul platformei de recrutare susține că, în continuare, cei mai mulți se ghidează printre oferte în funcție de potențialul de căștig.