Uber, decizie pentru șoferii din România: ce a anunțat compania

Uber, decizie pentru șoferii din România: ce a anunțat compania

Uber caută să-și păstreze colaboratorii, dar și să-i determine pe aceștia să ofere servicii de calitate și pe viitor. Așa că a gândit un program special pentru șoferi.

Uber anunță că extinde și-n România un program gândit special pentru șoferii colaboratori. E vorba de un program de beneficii pentru șoferii cu rating ridicat, adică cei care au oferit servicii bune și au primit review-uri pozitive din partea clienților.

Astfel, anunță Uber, cei mai apreciați șoferi vor primi reduceri pentru combustibil, pentru serviciile de spălătorie auto sau discounturi la asigurările auto. Serviciul de ride-hailing susține că programul se numește Uber Pro și acum e extins și-n România.

Uber, beneficii pentru șoferii din România

Potrivit companiei, șoferii cu rating ridicat pot acum să beneficieze de reduceri la combustil și la serviciile de spălătorie auto (10-30%) în benzinăriile MOL. Uber susține că, în curând, șoferii vor putea să obțină asigurări auto cu 20% mai ieftine prin intermediul unui nou parteneriat încheiat cu Marsh.

Șoferii vor putea accesa și opțiunea “Du-mă înapoi în zone aglomerate”, prin intermediul căreia pot rămâne sau se pot întoarce către o zonă cu cerere ridicată și vor primi mai multe informații despre distanța și durata unei curse înainte de a o accepta. Uber Pro este un sistem de recompense organizat în patru niveluri: Blue, Gold, Platinum și Diamond. Toți șoferii care optează pentru Uber Pro se încadrează automat în nivelul Blue.

Pentru a beneficia de recompensele disponibile în categoriile Gold, Platinum sau Diamond, șoferii trebuie să mențină un rating de minimum 4.85 și o rată scăzută a curselor anulate.  Șoferii pot câștiga puncte pentru fiecare călătorie pe parcursul unei perioade de 3 luni, perioada necesară pentru trecerea către următorul nivel. Aceștia primesc câte un punct pentru fiecare cursă, sau câte 3 puncte în cazul curselor din timpul orelor de vârf.

E o decizie care are rol de fidelizare (șoferii nu mai pleacă la alte servicii), dar încurajează și oferirea de servicii mai mult decât decente clienților.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI