Trendul îngrijorător al achizițiilor din pandemie: ce produse nu s-au mai cumpărat

Trendul îngrijorător al achizițiilor din pandemie: ce produse nu s-au mai cumpărat

Într-o perioadă în care foarte mulți oameni au stat în confortul căminului și au început să lucreze de acasă, o schimbare a obiceiurilor în materie de achiziții era previzibilă.

Ne-am schimbat mult în ultimele luni sau ar fi trebuit să ne schimbăm. Un lucru este însă sigur, când vine vorba de cumpărături, acestea au fost influențate de statul în casă și, de cele mai multe ori, nu într-o direcție pozitivă.

Oamenii care lucrează de acasă au avut tendința să consume semnificativ mai multă înghețată comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Partea un pic tristă este că un procent covârșitor din populația lumii a renunțat la obiceiurile de igienă, din cauza pandemiei. Când oamenii stau mai mult acasă, fac duș mai rar și se spală mai rar pe cap. Din acest motiv, au scăzut vânzările de șampoane, geluri de duș și nu numai.

Aceasta este concluzia unui studiu publicat de BBC și realizat de Unilever, unul dintre cei mai importanți giganți din domeniul producției și comerțului, activ într-o varietate covârșitoare de domenii.

Compania a spus că vânzările la înghețată au crescut cu 26% în trei luni până în iunie, dar cererea de șampon și deodorant au scăzut. Cel mai bine au dus-o brandurile de înghețată Magnum și Ben & Jerry`s din portofoliul Unilever.

A existat ”o creștere a consumului de hrană acasă, înghețată și ceai” în timpul pandemiei, se arată în studiul publicat de companie. În același timp, au fost ”mai puține ocazii de îngrijire pentru a merge la muncă sau pentru socializare”, confirmă aceeași analiză. Din acest motiv, au scăzut vânzările de produse Dove și Lynx, din portofoliul gigantului. Trendul a fost sesizat inițial în aprilie, dar nu a făcut decât să se agraveze până la ora actuală.

Singurul lucru bun confirmat de Unilever este că oamenii au devenit în mod autentic mai conștiincioși când vine vorba de igiena mâinilor. Din acest motiv, vânzările la produse destinate spălatului pe mâini și igienizarea casei au crescut. Brandurile Cif și Domestos s-au bucurat de cerere sporită. 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI