13 iul. 2020 | 14:07

Surpriză de proporții pentru toți românii. Lidl dă gratis așa ceva. Ce trebuie să facă fiecare client?

CHESTII
Surpriză de proporții pentru toți românii. Lidl dă gratis așa ceva. Ce trebuie să facă fiecare client?

Lidl a venit cu o surpriză de proporții pentru clienții din România. Vorbim de data asta de tichete de cumpărături și de-o campanie reală din partea Lidl, nu cum au fost alte fraude făcute de terți.

Ce presupune campania de acum a Lidl e să spui părerea despre magazin. Completezi un chestionar, bagi numărul magazinului și numărul de pe bon și ai șanse să câștigi vouchere de cumpărături.

Campania se desfășoară în perioada 1 martie 2020 și 28 februarie 2021, așa că ai timp suficient să participi.

Cum te califici ca să câștigi în campania Lidl?

Campania se numește „Părerea ta contează!” și Lidl încearcă astfel să adune ceva feedback de la clienți. În cadrul campaniei se vor acorda, prin tragere la sorți, 240 de premii, constând în vouchere de cumpărături valabile în magazinele Lidl din România.

Valoare unitară a fiecărui premiu este de 100 lei. Premiile vor fi oferite lunar pe toată perioada campaniei. Totodată, e bine să știi că un participant poate câștiga un singur premiu pe toată durata campaniei. Așa că, dacă n-ai câștigat, nu-ți rămâne decât să mai încerci.

Acum, pentru iulie, în data de 05.08. 2020 va avea loc extragerea pentru toate înscrierile valide conform prezentului regulament, realizate în perioada 01.07.2020 și 31.07. 2020.

În cadrul fiecărei trageri la sorți lunare se vor extrage prima dată câte 20 de câștigători ai premiilor constând în vouchere de cumpărături Lidl în valoare unitară de 100 lei și câte două rezerve pentru fiecare câștigător extras, în ordinea extragerii acestora. Ai detaliile pe site aici.

Independent de campania de acum, Lidl a mai venit cu o veste pentru români. E vorba de reciclare. Lidl România susține, pe platforma ASAP, că unul din țelurile sale este ca până în 2025 să reducă cu 20% cantitatea de plastic din ambalajele produselor lor – marcă proprie – și să facă trecerea către plasticul reciclabil pentru toate ambalajele mărcilor proprii ce utilizează acest material.