23 sept. 2020 | 18:04

Schimbarea de la TikTok prin care vrea să te facă să fii mândru de corpul tău

ACTUALITATE
Schimbarea de la TikTok prin care vrea să te facă să fii mândru de corpul tău

TikTok plusează în privința tacticilor de marketing și apelează la diverse tertipuri prin care vrea să arate că are grijă de utilizatori. Acum vrea să-i facă pe aceștia să fie mândri de corpul lor, fără să apeleze la soluții de slăbit exagerate.

TikTok e în mijlocul unui scandal de proporții în SUA, compania fiind prinsă cumva între ciocan și nicovală, după cum îți explicam AICI. În tot acest context, însă, nu uită de politica de marketing. Chinezii vor să facă un pic de triaj când vine vorba de reclame și să elimine acele anunțuri care le-ar putea dăuna utilizatorilor.

Astfel, compania a anunțat că va interzice promovarea aplicațiilor care vin cu diete exagerate de slăbit și va restricționa tot ce presupune evidențierea unor imagini negative legate de corpul uman. Mai mult, va interzice și reclamele la suplimentele alimentare, promovate drept soluții rapide de a pierde în greutate.

TikTok triază reclamele de pe platformă

TikTok e cunoscută drept o aplicație extrem de populară în rândul tinerilor. Tot ei sunt cei care, în mare parte, țin foarte mult la imaginea lor și nu de multe ori au apelat la diete drastice pentru a arăta precum vedetele pe care le urmăresc. Din acest motiv, e lesne de înțeles de ce utilizatorii sunt bombardați cu reclame la suplimente alimentare promovate drept miraculoase sau aplicații care propun diete de tip fasting.

NYT arăta recent că mai bine de o treime dintre utilizatorii aplicației sunt tineri cu vârste de până în 15 ani.

Aceste tipuri de reclame nu fac parte dintr-un mediu pozitiv și sigur, așa cum ne dorim la TikTok, a spus compania chineză într-un comunicat de presă. Decizia vine după ce s-a observat că a crescut numărul reclamelor care promovează soluții rapide de pierdere a greutății.

Odată cu interzicerea acestor reclame, TikTok a venit și cu filtre mai dure atunci când vine vorba de remarci dăunătoare la adresa greutății corporale sau altele care au legătură cu ceea ce americanii numesc „public shaming” – umilire publică, așa cum s-ar traduce la noi.