Poate cea mai utilă schimbare de la Instagram pentru finalul de an
Instagram se adaptează la modul în care creatorii folosesc serviciul. După ce multe dintre evenimente s-au mutat în online, utilizatorii au apelat la Instagram pentru a transmite live.
De aceea, compania declară că extinde semnificativ limita de timp pentru aceste fluxuri, pentru utilizatorii din întreaga lume.
Modificarea pune Instagram la egalitate cu limitele de timp oferite de Facebook pentru fluxurile live de pe dispozitive mobile, transformând limita de 1 oră într-una de 4 ore.
Beneficii pentru toți sau nu prea
În timp ce limita de timp mai lungă se deschide tuturor creatorilor din întreaga lume, Instagram spune că pentru a profita de beneficii, contul creatorului trebuie să fie “în stare bună”. Aceasta înseamnă că nu poate avea un istoric al încălcării drepturilor de proprietate intelectuală sau al politicilor.
Instagram va actualiza, de asemenea, secțiunea “Live Now” din IGTV pentru a ajuta utilizatorii să direcționeze mai mult conținut live.
De asemenea, Instagram a anunțat și o altă caracteristică care încă nu este disponibilă.
“În curând”, va adăuga o opțiune care va permite creatorilor să-și arhiveze fluxurile live timp de până la 30 de zile.
Înainte, utilizatorii își puteau arhiva postările de pe feed sau poveștile lor într-o arhivă privată, dar singura modalitate de a salva un flux live a fost să îl publice pe IGTV imediat după flux, printr-o funcție introdusă în mai.
Compania spune că noua opțiune de arhivare a transmisiunilor live va reflecta experiența de arhivare existentă pentru povești și feed.
Diferența este că videoclipurile live arhivate vor fi șterse definitiv după 30 de zile.
Dar până în acel moment, creatorul are opțiunea de a reveni la videoclip pentru a-l salva sau a-l descărca. Acest lucru i-ar permite creatorului să publice videoclipul pe alte platforme sociale, cum ar fi Facebook sau YouTube.
Știrea urmează unei alte actualizări recente de pe Instagram, care a introdus o nouă modalitate prin care creatorii își pot genera bani din fluxurile lor live.
Compania la începutul acestei luni a început să lanseze ecusoane în Instagram Live către un grup inițial de peste 50.000 de creatori care vor testa caracteristica prin vânzarea de ecusoane la prețuri de 0,99 dolari, 1,99 dolari sau 4,99 dolari. Aceste ecusoane ajută comentariile fanilor să iasă în evidență în fluxurile ocupate, le permit fanilor să susțină un creator preferat și plasează numele fanului pe lista deținătorilor de ecusoane a creatorului.