Pasajul Ciurel din București, cea mai inutilă investiție: cum s-a blocat complet la câteva zile de la inaugurare

Pasajul Ciurel din București, cea mai inutilă investiție: cum s-a blocat complet la câteva zile de la inaugurare

Pasajul Ciurel din București a fost inaugurat cu mare fast de primarul în funcție al Capitalei, Gabriela Firea. A fost un moment care a picat numai bine înainte de alegerile locale, în plină campanie. Numai că specialiștii au atras atenția că investiția e total inutilă. Iar imaginile surprinse la câteva zile după inaugurare le dau dreptate.

Pe pasajul Ciurel se poate circula de sâmbătă, 19 septembrie, când a fost inaugurat de oficiali. Numai că problemele au apărut imediat, iar șoferii care au tranzitat zona au observat că se formează cozi uriașe la orele de vârf. Una dintre imaginile care confirmă acest lucru a fost postată pe Facebook.

Pasajul Ciurel - sursa foto: Facebook/Elena Tarhon
Pasajul Ciurel – sursa foto: Facebook/Elena Tarhon

Pasajul Ciurel, cea mai inutilă investiție

Specialiștii au atras atenția că acest pod era util doar dacă proiectul era făcut așa cum a fost gândit în varianta inițială. Astfel, de pe pod ar fi urmat o legătură sub forma unui drum expres către Autostrada A1 București-Pitești. Numai că această variantă a proiectului a fost abandonată. Primarul-general spunea că în cazul Nod Virtuţii – Bd. Uverturii se lucrează încă la proiectul tehnic.

Și, acum, podul se oprește într-un mal de pământ și șoferii care vin dinspre centru nu se mai opresc în intersecția în formă de T, dar ca să ajungă la Lujerului sau Crângași tot trebuie să coboare pe Șoseaua Virtuții.

Mai mult, cei care vin dinspre Crângași nu mai pot face stânga spre Splaiul Independenței, după cum recunoștea Primăria Capitalei, care venea cu sfaturi pentru șoferi.

  • Șoferii care circulă dinspre centrul Capitalei, pe direcția Pasajul Ciurel, pot ajunge spre Lujerului și Crângași, prin coborârea pe Șos. Virtuții.
  • Șoferii care vor ajunge în centrul Capitalei, dinspre cartierul Militari, prin Șos. Virtuții sau prin Str. Amilcar Săndulescu, către Splaiul Independenței – Pasaj Basarab, folosind bretelele aferente.
  • Șoferii care circulă pe Șos. Virtuții dinspre Lujerului spre Splaiul Independenței – Pasaj Basarab vor folosi breteaua actuală.
  • Șoferii nu vor mai putea face stânga spre Splaiul Independenței când vin dinspre Crângași. Traficul va fi preluat de breteaua din zona reprezentanței Ford

Pasajul Ciurel este compus dintr-un pod hobanat, cu 9 rampe și două pasaje supraterane și a costat 240 de milioane de lei. Lucrările au durat 10 ani de zile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI