FOTO Dacia care te lasă fără cuvinte: modelul de colecție scos la vânzare

FOTO Dacia care te lasă fără cuvinte: modelul de colecție scos la vânzare

După un proces de restaurare, o Dacia MaxiBreak este pusă în vânzare pentru publicul pasionat. Prețul este cu adevărat surprinzător.

Din cele 16 unități Dacia MaxiBreak, exemplarul restaurat poate fi considerată o perlă pentru cei pasionați de vechile modele de vehicule ale mărcii românești.

Conform anunțului este vorba despre o Dacia 1410 MaxiBreak CN1 a fost fabricată în 1993 și omologată cu 8 locuri.

Dacia Maxibreak

Proprietarul susține că  mașina a fost reconstruită de la zero, începând de la caroserie, mecanică, electrică și interior. Iar întreg procesul de restaurare a fost documentat pe pagina de Facebook, creată de proprietar.

Prețul cerut pentru acest exemplar Dacia MaxiBreak este de 15.000 de euro.

Ce e Dacia MaxiBreak?

Povestea ineditei mașini limuzină Dacia Maxibreak începe în anul 1982 când începuse să se experimenteze o serie de versiuni auto bazate pe modelele fabricate de Dacia.

Proiectul Dacia Maxibreak  a pornit de la versiunea break normală și a presupus o creștere a dimensiunii ampatamentului și prelungirea planşeului, iar caroseria a fost ranforsată.

Dacia MaxiBreak Volan

Capacitatea de transport a mașinii era de opt pasageri. O astfel de raritate, și atunci, și acum, a fost pusă în vânzare după ce a suferit un proces lung de restaurare.

Dacia Maxibreak a fost creația inginerului Nicolae Cosmescu și a echipei sale de la IATSA Ștefănești, din județul Argeș.

La finalul lucrărilor, Dacia Maxibreak avea o lungime totală de 5,125 m, cu o capacitate de 8 locuri pe 3 banchete, dar era echipată cu un motor de 1.397 cmc, care trăgea din greu caroseria imensă.

Dacia MaxiBreak bancheta

La această capacitate de transport, e ușor să-ți imaginezi că, atunci când mașina transporta numărul maxim de persoane, nu se mișca prea rapid.

“Limuzina” – care a fost folosită mai degrabă cu rol de ambulanță – se deplasa cu aproximativ 10 km / h, potrivit relatărilor de pe forumul Dacia Club, ale unor posesori de Dacia Maxibreak.

Prototipul nu a ajuns niciodată în posesia românilor de rând, așa că ocazia aceasta nu poate fi ratată.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: