24 iun. 2020 | 19:22

eMAG se face și mai mare: decizia care i-ar putea aduce sute de milioane de euro

BANI
eMAG se face și mai mare: decizia care i-ar putea aduce sute de milioane de euro

eMAG e cel mai mare jucător din România din zona comerțului online. Și, din această poziție, își permite să facă investiții strategice și să se extindă inclusiv peste hotare.

Perioada pandemiei a fost benefică pentru jucătorii din e-commerce. Comenzile online au fost în creștere, cu câștiguri pe mai multe ramuri – de la magazinele online până la firmele de curierat. E motivul pentru care eMAG n-a abandonat planurile de investiții, ba dimpotrivă.

Compania continuă dezvoltarea peste graniță, mai exact în Ungaria. eMAG tocmai ce a deschis primul showroom la Budapesta.

eMAG s-a extins în Ungaria

eMAG are planuri mari în Ungaria. Vrea să atingă vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 și vânzări de un miliard de euro în cinci ani, fapt ce o poziționează drept cea mai mare companie românească din Ungaria și una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală și de Est.

Iar planurile ambițioase pentru Budapesta vor continua.

„Investițiile susținute din ultimii ani în dezvoltare și tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine și în afara României inițiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie și pentru clienții noștri. Inspirați de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria și Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, Vicepreședinte eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Primul centru eMAG din afara României e amplasat în centrul orașului Budapesta. La fel ca-n România, acesta oferă clienților acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar și produse pentru îngrijire personală, jucării și accesorii. Mai mult, clienții vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.

Pentru a diversifica opțiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcționale până în luna septembrie.