Carrefour tocmai a făcut anunțul: se întâmplă așa ceva acum în România
Retailerul francez Carrefour deschide un nou magazin marca Supeco în Timișoara. Astfel, Carrefour își extinde rețeaua la 28 de astfel de magazine în România.
Magazinele marca Supeco au fost introduse de Carrefour în Spania în 2012. Carrefour operează magazine Supeco în Spania, România, Polonia, Italia și Franța, potrivit Profit.ro.
La noi, acest tip de magazine mai există în Arad, Bacău, Baia Mare, Brașov, București, Călărași, Chiajna, Cluj, Constanța, Craiova, Focșani, Galați, Gheorgheni, Giurgiu, Hunedoara, Iași, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Reghin, Sfântu Gheorghe, Satu Mare, Slatina, Sibiu, Suceava, Târgoviște și Timișoara.
Grupul Carrefour deține 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri Carrefour, 262 supermarketuri (221 magazine Market și 41 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 8 magazine de proximitate Contact, un magazin online, precum și rețeaua Supeco, administrată separat, conform aceleiași surse.
În 2017, compania Supeco Investment a raportat o cifră de afaceri de circa 32 milioane de euro și o pierdere netă de circa 730.000 euro.
Carrefour s-a extins și pe un nou segment pe piața din România
Retailerul vizează o extindere pe piața din România, cu o ofertă nouă pentru clienți. Dacă până acum te-ai obișnuit cu electronice și produsele alimentare, de acum vei găsi și altceva pe rafturi.
Grupul francez aduce pe piața din România conceptul Very&So. Chiar dacă numele nu e foarte intuitiv, e o abreviere de la: Very Natural & So Beautiful. Și de-aici îți cam dai seama în ce direcție merge lanțul de magazine.
De data asta, e o premieră pentru piața din România, cel puțin de la un jucător din zona asta și pentru grupul francez. Vom avea astfel un magazin de parfumuri, cosmetice și produse de îngrijire personală direct de la Carrefour. Și ar trebui să fie unele de calitate. În primă fază, magazinul e în centrul Bucureștiului.