Buget record de Black Friday: cât cheltuie românii la eMAG și alte magazine în 2020

Buget record de Black Friday: cât cheltuie românii la eMAG și alte magazine în 2020

Mai mult ca sigur, românii știu ce înseamnă Black Friday. Evenimentul împlinește zece ani în 2020, iar eMAG are o campanie care simbolizează fix asta. Cu toate acestea, nu toți sunt dispuși să cumpere lucruri în această perioadă. Mai mult, nu orice fel de lucruri.

Mai mult de jumătate din români intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai mari reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România. „În al 10-lea an de când Black Friday se organizează în România, evenimentul a câștigat tot mai mulți adepți. Anul acesta datele ne arată o creștere atât a intenției de cumpărare, cât și o creștere a preferinței pentru cumpărăturile online, faţă de anul trecut – tendință care a fost cu siguranță accelerată și de lunile de pandemie”, a spus Pepa Adriana Gheară, Account Manager Kantar România.

eMAG și alte magazine care concurează pentru bugetul românilor de Black Friday

Astfel, potrivit studiului realizat de Kantar, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday și intenționează să aloce în medie 2.200 de lei pentru a beneficia de reduceri.

De asemenea, a fost observată și preferința crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători. În acest sens, 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, înregistrând o creștere de 20% față de anul trecut.

eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărături, iar următorii pe listă sunt Altex și Flanco.

Ce produse preferă românii?

În ceea ce privește produsele pe care românii își propun să le cumpere la reducere, datele arată un interes crescut pentru produsele destinate întregii familii, precum electrocasnice și televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte.

Ce intenționează românii să cumpere de Black Friday 2020?

  • Electrocasnice mici
  • Televizoare
  • Telefoane mobile
  • Îmbrăcăminte
  • Frigidere
  • Mașini de spălat rufe
  • Laptopuri
  • Home & Deco
  • Încălțăminte

Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27-30 octombrie, pe un eșantion de 2003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI