Black Friday 2020, altfel în pandemie? Ce aduce nou evenimentul de anul acesta

Black Friday 2020, altfel în pandemie? Ce aduce nou evenimentul de anul acesta

2020 e un atipic și toate evenimentele programate în această perioadă trebuie să se adapteze. E și cazul Black Friday, eveniment împrumutat de România de câțiva ani și care a reușit să atragă publicul de pe la noi.

Se apropie Black Friday, adică acel moment din an în care probabil stai lipit de site-ul de pe care vrei să-ți comanzi produsul dorit la prețuri mai mici decât în restul anului. Anul 2020 e un atipic și, din acest motiv, și evenimentul din acest an va fi la fel. Numai că s-ar putea să fie spre bine pentru comercianți.

Compania de tehnologie 2Performant, care operează cea mai mare platformă de marketing afiliat din România și este direct conectată la industria comerțului online, preconizează că Black Friday 2020 va însemna în primul rând un număr semnificativ mai mare de cumpărători online, pe fondul scăderii vizitelor în magazinele offline, dar și categorii noi de produse care vor înregistra vânzări în creștere, ca urmare a schimbărilor din stilul de viață.

Cu alte cuvinte, dacă anii trecuți urmăreai ceva, acum s-ar putea să te orientezi spre produse care să-ți facă viața mai ușoară acasă, în pandemie.

Black Friday 2020, eveniment adaptat pandemiei

Black Friday 2020 va aduce cu siguranță creșteri importante, dar diferite.

„Pandemia ne-a adus și părinții și chiar bunicii în online, astfel că pentru un număr semnificativ de consumatori acesta va fi primul lor Black Friday online. Este o mare oportunitate pentru branduri să-i atragă în magazinele lor și o provocare să-i educe și să-i loializeze pentru viitor. În al doilea rând, Black Friday 2020 aduce consumatori cu nevoi noi, generate de modul de viață actual marcat de lucrul de acasă, școala online și, în general, creșterea semnificativă a timpului petrecut în interiorul propriei case. Ca urmare, ne așteptăm ca luna noiembrie, care istoric s-a dovedit a fi cea mai bună pentru comerțul electronic, să ducă la conversii în creștere”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Marii retaileri au început deja pregătirile pentru Black Friday 2020, iar acestea includ și campaniile de promovare online menite să atragă cât mai mulți cumpărători, mai ales că pe fondul accelerării digitalizării clienții sunt mult mai deschiși, iar oportunitățile pentru magazine de a-i atrage sunt mult mai mari.

Un sondaj realizat anul trecut de 2Performant arată că 25% dintre afiliați încep pregătirile de Black Friday cu mai mult de o lună înainte, iar 57% dau startul cu 2-4 săptămâni înainte de marele eveniment.

În 2019, în perioada Black Friday (14-17 noiembrie 2019), peste 41.000 de vânzări au fost generate prin intermediul platformei de marketing afiliat 2Performant.com, în valoare de peste 2,5 milioane de euro. Categoriile cu cele mai mari vânzări înregistrate anul trecut de Black Friday au fost IT & C, modă, cărți, filme și muzică.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: