23 iun. 2020 | 11:55

Anunțul Kaufland îi uimește pe români. Se întâmplă cu magazinele din țara noastră

BANI
Anunțul Kaufland îi uimește pe români. Se întâmplă cu magazinele din țara noastră

Kaufland a reușit în aproape 15 ani să-și consolideze o reputație puternică pe piața din România. Acum aflăm și ce înseamnă asta.

Lanțul de magazine susține că vrea să deschidă în România, până în 2024, 160 de magazine. În prezent, are 132 de magazine. În ceea ce privește parcursul pe piața din România, retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 11,87 miliarde lei (circa 2,27 miliarde euro), în creștere cu circa 9% față de anul precedent.

În 2005, Kaufland intra pe piața din România. Este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl, și se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări, conform Profit.ro. În 2020, a generat valoarea adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro. Compania avea, la finele anului 2019, aproape 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă, cu circa 120 angajați full time în plus față de 2018.

Kaufland are și probleme în România

Popularitatea Kaufland în România îi atrage și probleme, cum s-a întâmplat recent cu o tentativă de înșelare a clienților.

„Atenție! În ultimele zile se distribuie mai multe concursuri false, conform cărora puteți câștiga un premiu în numele Kaufland. Acesta sunt concursuri false care folosesc numele Kaufland în mod ilegal și vă rugăm să nu le dați curs. Toate concursurile desfășurate de Kaufland sunt disponibile pe www.kaufland.ro și pe canalele oficiale de social media”, a transmis la acel moment Kaufland.

De fiecare dată când vezi așa ceva, indiferent în numele cărei firme e, ia-ți măsuri de siguranță. Evită accesarea unor astfel de link-uri și redistribuirea lor. Totodată, în cazul ofertelor promoționale sau a concursurilor organizate online, validează existența unor astfel de inițiative pe canalele oficiale ale companiilor implicate (site, canale oficiale de social media). Găsești acolo mai ușor informații reale, relevante, și așa eviți să-ți iei vreo țeapă.