Anunțul eMAG în plină criză: ce spune șeful companiei
eMAG e cel mai mare magazin online de la noi din țară, dar strategie trebuie regândită un pic în timpul crizei declanșate de pandemie. Șeful companiei are chiar planuri mari.
eMAG încearcă să gestioneze, la fel ca altă companie în această perioadă, criza generată de pandemia de coronavirus. Dar lucrurile nu-s deloc grave pentru cel mai mare magazin online, ba din contră. Iulian Stanciu, șeful companiei, susține că mai are nevoie de personal.
E o perioadă în care livrările la domiciliu merg extrem de bine. Și, din acest punct de vedere, eMAG pare că n-are probleme cu cererea.
eMAG face angajări în plină criză
eMAG vrea să angajeze 1.000 de oameni, spune Iulian Stanciu, şeful companiei. El a declarat pentru ZF că e o perioadă aglomerată, așadar e nevoie de personal. De asemenea, nici planul de investiții nu va fi abandonat.
„Avem în plan să angajăm imediat în depozite, curierat tradiţional şi curierat rapid. Angajarea nu este pe o perioadă determinată, ci permanentă. Noi avem planuri de investiţii în continuare şi avem nevoie de oameni”, a spus Iulian Stanciu.
El susține că cererea pentru retailerii e-commerce a crescut puternic în criză și, deocamdată, strategia e regândită doar în direcția bună, nu cea de criză. Mai ales că sunt domenii care nu numai că-și vor reveni, dar vor și crește rapid după această criză, insistă Iulian Stanciu.
„Cred că pentru ieşirea din criză şi relansarea economiei ar trebui să vedem care sunt domeniile strategice care au fost afectate şi care ar trebui ajutate. De asemenea, ar trebui să ne uităm puţin şi la viitor – care sunt business-urile care pot angaja, pot da de lucru oamenilor şi care au perspective să crească şi naţional, şi internaţional. Tot ce are legătură cu economia digitală, software, tool-uri de productivitate, comerţ online – toate acestea vor creşte foarte mult. Turismul este ceva strategic, agricultura va trebui să crească”, a adăugat el.