Anunț de ultimă oră de la Banca Transilvania: sunt vizați toți clienții. De acum poți face asta direct pe telefon
Banca Transilvania a venit cu un anunț foarte important pe 22 iunie. Dacă urăști să suni în call center pentru probleme, asta poate fi soluția.
Banca Transilvania face acum un pas înainte când vine vorba de interacțiunea cu clienții. BT a anunțat acum că poți lua contact cu Raul, un chatbot pus la dispoziția clienților, direct în WhatsApp. Asta înseamnă că-i poți adresa acolo întrebări și eviți să mai treci prin call center. Poți face asta, de pe telefon, aici.
Desigur, trebuie să ai WhatsApp instalat și configurat.
În cazul în care nu poți rezolva digital, nici măcar prin call center, e bine să știi că Banca Transilvania a revenit la program normal. Programul sucursalelor și agențiilor băncii e următorul:
- Programul este de luni până vineri, în intervalul 9 – 17 (agențiile), respectiv 9 – 17.30 (sucursalele), iar sediile din mall-uri au programul în funcție de locația-gazdă
- Pauză pentru dezinfectare este de luni până vineri, în intervalul 13 – 13.30
- Detalii despre rețeaua băncii – adresa, detalii de contact, program – pot fi consultate pe siteul BT
- Inclusiv Sucursala BT Italia are acum programul normal, și anume de luni până vineri, de la 8.30 la 16.30
Înainte de Banca Transilvania, Digi | RCS-RDS a mutat factura pe WhatsApp
Un demers mai util pentru clienți a fost făcut de Digi | RCS-RDS în decembrie 2019. Atunci, compania a anunțat că poți primi factura direct pe WhatsApp și tot ce trebuie să faci e să vrei. Dacă ai cont cu numărul de telefon pe care l-ai dat către Digi pentru informări, poți primi factura acolo.
Ca să faci asta, adaugă în lista de contacte numărul 0316300505. În momentul emiterii facturii, vei primi în contul de WhatsApp un mesaj de informare. Pentru a putea vizualiza PDF factura Digi, va trebui să introduci textul „FACTURA”. Astfel, înştiinţarea prin WhatsApp a fost activată.
Practic, cu astfel de demersuri, WhatsApp devine „cutia poștală” perfectă.