13 sept. 2020 | 19:23

Ultima opțiune de la Amazon e un mix între prezent și tehnologia secolului trecut

ACTUALITATE
Ultima opțiune de la Amazon e un mix între prezent și tehnologia secolului trecut

Amazon a anunțat că lansează o nouă funcție de imprimare activată cu ajutorul Alexa, care permite proprietarilor de dispozitive Echo să utilizeze comenzi vocale pentru a imprima diferite elemente. Vei putea să-ți printezi listele to-do, rețete sau chiar conținut educațional pentru școala la distanță.

Funcția este compatibilă cu orice dispozitiv Echo de a doua generație sau mai nou și cu o serie de imprimante cu IPP de la mărci precum HP, Brother, Canon și Epson, iar gama se va extinde în timp, după cum promite Amazon.

O parte din conținutul care poate fi imprimat provine direct de la Alexa, cum ar fi lista de sarcini sau lista de cumpărături. Dar Alexa poate imprima și conținut care provine de la terți. Amazon a lucrat cu Alexa Allrecipes, Los Angeles Times și JumpStart Academy, pentru a permite tipărirea altor documente precum foi de lucru educaționale, puzzle-uri, pagini de colorat, rețete și multe altele.

Alexa Print face mai mult decât să imprime

Funcția Alexa Print poate fi activată prin voce sau configurată în aplicația Alexa, alegând “Adăugare dispozitive”, apoi selectând “Imprimantă”.

Odată conectată, Alexa primește informații despre nivelul de alimentare cu cerneală sau toner și va trimite notificări prin e-mail sau voce atunci când consumabilele ating un nivel redus. Aceste notificări sunt activate în mod prestabilit, dar pot fi dezactivate în aplicația Alexa de pe pagina Setări a dispozitivului.

De asemenea, utilizatorii Alexa pot comanda automat cerneală sau toner de la Amazon cu o reducere de 10% dacă au configurat comenzile inteligente. Această opțiune îți va permite să primești automat consumabilele atunci când acestea se epuizează, dar trebuie activată mai întâi în aplicația Alexa.

Cu alte cuvinte, Alexa Print nu va fi doar o modalitate prin care utilizatorii vor putea imprima lucruri cu ușurință, ci va fi, de asemenea, o modalitate de a genera vânzări suplimentare prin comerț electronic, care apare la fix în contextul activității crescute de lucru la domiciliu și de învățare la distanță.