Surpriza din contul Revolut: de ce ți-au fost dublate tranzacțiile
O parte din clienții Revolut s-au plâns că tranzacțiile de alimentare a cardului au fost dublate. Scenariul e similar cu ce s-a întâmplat la ING Bank. Cum se va rezolva cu banii?
Mai mulți clienți Revolut, inclusiv unii din România, au reclamat că tranzacțiile de alimentare (top-up) le-au fost dublate. Astfel, în conturile bancare, suma a fost mai mare decât ce-a ajuns în contul Revolut. Problema ar fi afectat utilizatori care și-au încărcat conturile pe 3 iunie. Pe 6 iunie, tranzacțiile ar fi fost derulate din nou, retrăgând din nou bani.
Băncile din România susțin că vina aparține Revolut, dar că problema va fi rezolvată. Banii trebuie însă returnați de Revolut. Compania susține că a fost vina unuia dintre parteneri și că deja s-a ocupat de returnarea banilor.
Ce spun utilizatori din România despre dublarea tranzacțiilor la Revolut
Pe grupul de Facebook Revolut Romania sunt utilizatori care susțin că banii le-au fost livrați deja în noaptea dintre 6 și 7 iunie. Nu a ținut doar de o bancă dublarea. Unul dintre utilizatori a afirmat că Raiffeisen ar fi avut mai multe astfel de situații, dar au fost afectați și clienți ai BRD sau First Bank.
Un alt utilizator a spus că a pățit-o cu alimentare pe 3 iunie. Compania i-a transmis că banii vor reveni în cont în maximum șapte zile.
În cazul ING Bank, în octombrie 2018, banca a fost amendată pentru dublarea tranzacțiilor. La acel moment, banca a spus că i parte dintre clienți ING au putut vedea [pe 8 octombrie] tranzacții dublate în extrasul lor de cont. „Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plata decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING”, a explicat banca.
La acel moment, pe o bancă cu prezență în România, ING a spus că a identificat dublarea tranzacțiilor pe 8 octombrie, după ora 14. Erau afectate cele realizate cu cardul în weekend și procesate luni. În cazul Revolut, încă nu se cunosc toate detaliile, dar e de așteptat ca acestea să fie oferite după ce e clar de unde a pornit problema.