Omul din spatele oului de pe Instagram explică cum a început totul

Omul din spatele oului de pe Instagram explică cum a început totul
15:30 04.02.2019

Am scris despre faptul că o imagine cu un simplu ou a bătut toate recordurile pe Instagram și atunci am semnalat că trebuie ca cineva să fii avut un plan cu acestă imagine. Creatorul a ieșit în față și a povestit idee din spatele acestei reușite.

Omul responsabil este Chris Godfrey, un tânăr de 29 e ani ce lucrează la agenția de publicitate The & Partnership din Londra. A aflat de fotografia lui Kylie Jenner și că era cea mai apreciată de pe Instagram și s-a gândit dacă nu cumva „ceva universal ca un simplu ou ar putea depăși acel record”.

În doar nouă zile a reușit, iar acum acea fotografie cu acel ou a obținut peste 50 de milioane de aprecieri. Fotografia lui Kylie Jenner aproape ajunge la 19 milioane.

El a fost ajutat de alți doi prieteni, iar de Super Bowl a fost dezvăluit și motivul real din spatele fotografiei. Coaja oului a început să se crape cu câteva zile înaintea celebrului meci de fotbal american și de Super Bowl a fost dezvăluit faptul că oul s-a crăpat din cauza presiunii pe care a simțit-o după ce a devenit viral și „cum i-a fost afectată sănătatea mentală”.

Este o reclamă pentru organizația nonprofit Mental Health America și îi îndeamnă pe toți care au probleme să apeleze la organizație.

De la apariția imaginii pe internet s-a speculat foarte mult în legătură cu originea acelui cont și acelei postări. Unii au considerat că influencerii de pe platformă au fost plătiți să distribuie mai departe, alții și-au asumat reușita și așa mai departe.

Godfrey spune că acea creștere a fost „complet organică”. Nicio persoană nu a ajutat la creșterea popularității imaginii și niciun grup de conturi nu l-au exploatat. El consideră că tânăra generație a ajutat ca oul să devină faimos.

Echipa din spatele oului a refuzat să vorbească despre sumele de bani oferite de diferite branduri după ce oul a atins maximul de popularitate. Până la urmă cei din spatele viralului au fost plătiți de Hulu, reclama fiind difuzată în timpul Super Bowl-ului cu numele Hulu atașat.

„Am primit foarte multe oferte și oportunități. Nu vrem să dăm mai multe detalii pentru că asta nu este despre noi, ci despre oul Eugene și ceea ce el poate să facă”, a zis un membru al echipei.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: