04 sept. 2019 | 17:40

Cât costă un milion de afișări pe YouTube în România, dacă vrei să faci asta

ACTUALITATE
Cât costă un milion de afișări pe YouTube în România, dacă vrei să faci asta
Procesare: Răzvan Băltărețu / PLAYTECH. Imagine originală: Kon Karampelas / Unsplash

YouTube e atât de mare în prezent, încât conținutul pe care tu îl creezi să nu ajungă la foarte mulți oameni. Sigur, uneori poți livra ceea ce lipsește și să crești. Dar dacă vrei să rezolvi mai repede? Un experiment realizat în România îți arată cum e posibil.

Pe cât de mult a crescut YouTube în România și la nivel global, pe atât de mare e interesul de-a avea un canal sau un video care să fie hit. În egală măsură, tot mai multe companii sunt interesate de dezvoltarea de strategii de reclame pe YouTube.

În România, agenția de marketing online Canopy a făcut un experiment: cum poți ajunge la un milion de afișări? Scopul a fost să facă asta pentru un video reclamă, tipul acela de video care e redat înainte să înceapă conținutul pe care vrei să-l urmărești.

Concluzia e că poți ajunge la o astfel de cifră, 1.000.000 de vizionări, cu doar 4.500 de euro. Dincolo de-a atinge o astfel de cifră, sau chiar mai mare, contează, evident, să ai un conținut memorabil. Dacă vrei să fii creator de conținut care întreține un canal de YouTube, acesta e cel mai important factor. Și aici reclamele nu te pot ajuta.

Ce reguli trebuie să respecți pe YouTube, ca să nu-ți fie șterse clipurile

Înainte de toate, dacă vrei să ai conținut memorabil, n-ar trebui să îl furi de la alții. Dincolo de asta, YouTube a oferit câteva precizări cu privire la regulamentul care duce la ștergerea clipurilor de pe platformă.

În 2018, a făcut peste 30 de schimbări în politicile pentru platformă. Iar în 2019, în al doilea trimestru (între aprilie și iunie), YouTube a eliminat peste patru milioane de canale și nouă milioane de videouri pe motiv că au încălcat regulile comunității. Conform companiei, obiectivul este de a asigura libertatea de expresie și, în același timp, protejarea și susținerea comunității de pe YouTube.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele