Bagheta lui Harry Potter, folosită pentru a-i învăța pe copii programare
Jucăriile sunt frumoase, jucăriile care-i învață pe copii și ceva util sunt și mai frumoase, iar cel mai nou produs al Kano promite să-ți învețe copii cum să programeze.
Primul produs al Kano era un kit de construire a unui PC ce se asambla la fel de ușor ca un set Lego. Compania revine cu un fel de baghetă magică care îi învață pe copii bazele programării pe calculator.
Bagheta magică este defapt un o baghetă din plastic îi interiorul căreia se plasează un mini-computer care are un giroscop, un accelerometru și un magnotometru. Astfel, dispozitivul poate comunica cu computerul sau tableta și „magia” se întâmplă.
Mai este nevoie și de aplicația Kano, apoi copilul poate schița anumite mișcări cu bagheta, iar obiectul virtual execută o comandă. De exemplu, copilul poate face câteva mișcări în sus cu bagheta pentru a face o pană să plutească. Lucru mai interesant este faptul că nu totul se oprește aici, ci cei curioși pot vedea exact codul care face ca acea pană să plutească.
În acest fel, cei mici pot învăța concepte de programare mai întâi într-o formă vizuală apoi și în limbaj de cod, în cazul de față javascript.
Aplicația promite peste 70 de provocări pentru copii astfel încât aceștia să invețe bazele programării. Ei vor trebui să urmeze pași simplu, să conecteze pătrate colorate, apoi pot vedea codul din spate care face posibil acest lucru. Treptat pot învăța termeni din limbajul de programare, variabile etc.
Interesant este și faptul că cei mici pot să modifice codul astfel încât să noi animații și creatori.
Bineînțeles, Kano Coding Kit vine cu o temă de Harry Potter, cel mai eficient mod de a convinge copii să utilizeze produsul, și este disponibil la precomandă în acest moment în schimbul a 100 de dolari. Livrările se vor face începând din luna octombrie a acestui an.