Ce servicii ING Bank nu funcționează pe 5 mai și de ce
Dacă ai card la ING Bank și folosești anumite servicii, în noaptea de sâmbătă, 5 mai, nu vei putea să le folosești. Din fericire, intervalul e destul de scurt. Asta dacă nu apar probleme neprevăzute.
ING Bank informează în aplicația Home’Bank că unele servicii vor fi indisponibile pe 5 mai, între ora 23 și 5.30. Banca susține că derulează un proces de mentenanță, de unde și indisponibilitatea. În acest interval, nu vor putea fi folosite serviciile Home’Bank, ING Business și Multimat ING.
Conform informării companiei, n-ar trebui să ai nicio problemă la plata cu cardul. Totuși, nu vei putea face plăți din contul tău și nici nu vei putea transfera bani între conturi.
Ultimele cifre prezentate de companie indicau că aplicația Home’Bank a înregistrat 830.000 clienți activi, adică 73% din totalul numărului de clienți. În ceea ce privește ING Business, e o platformă creată în 2017 pentru antreprenori.
În decembrie 2017, a fost înregistrată și cea mai mare criză pentru ING în ceea ce privește disponibilitatea sistemelor sale informatice. „Aplicația noastră a început să genereze erori la logare, nefiind vorba despre mentenanță, ci despre o situație tehnică neprevăzută”, a explicat atunci banca.
Cea mai mare criză a fost însă în septembrie 2016, când au fost afectați și cei mai mulți utilizatori. Compania a spus că, pe 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever şi neaşteptat mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor.
Incidentul din timpul testului a afectat toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacţii cu cardul, operaţiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare şi ing.ro. „În consecinţă, o mare parte din tranzacţii nu au putut fi procesate şi comunicarea cu clienţii a fost întârziată”, a mai spus ING Bank.