09 iun. 2018 | 12:34

Ikea a făcut un scaun care să te scape de durerile de spate

ACTUALITATE
Ikea a făcut un scaun care să te scape de durerile de spate

Este binecunoscut faptul că gamerii petrec ore în șir în fața monitoarelor fără să se ridice de pe scaun. Mai râu, de multe ori ei nu stau într-o poziție corectă care i-ar putea scuti de o deformare a coloanei vertebrale sau de dureri de spate. Ei bine, Ikea atacă direct această problemă și ar putea crea unul dintre cele mai confortabile scaune de pe piață

Ikea a realizat un scaun creat special pentru cei care petrec ore în șir cu fundul pe scaun. Marcus Engman, șeful diviziei de design a Ikea, a dezvăluit un prototip de scaun care promite să-i scape de durerile de spate și de crampe pe cei care petrec chiar și 20 de ore cu ochii într-un monitor, stând pe scaun.

Compania suedeză a lucrat alături de UNYQ, startup din San Francisco, pentru a dezvolta scaunul ergonomic „Ubik”. Utilizând tehnologia de imprimare 3D, tehnologia de scanare utilizată în medicină, cele două companii vor să creeze cel mai confortabil, dar și accesibil, scaun pentru gameri.

ikea scaun

Cheia constă în personalizare. Cei care vor dori să cumpere un astfel de scaun vor trebui scanați la magazinul Ikea, apoi în două săptămâni vor primi bucățile imprimate 3D care le vor instala în scaun. Aceste inserții se lipesc pe șezutul scaunului astfel încât să fie confortabil pentru acel utilizator. Ikea a prezentat scaunul fără spătar.

Bineînțeles, astfel de scaune vor putea fi folosite și de alte persoane sedantare care au joburi care-i țin în birou opt ore pe zi.

„Cred că aducerea acestui tip de personalizare pentru a se potrivi nevoilor unice ale diferitelor persoane va duce la un stil de viață mai sănătos”, a declarat compania.

Prin conceperea acestui scaun Ikea se alătură companiilor care încearcă să le aducă clienților un nivel de personalizare al produselor pe care le vând ne mai întâlnit până acum. O altă industrie care se schimbă este cea a încălțămintei sport. Atât Adidas, cât și Nike lucrează la metode de a personaliza produsele lor în funcție de nevoile clienților lor.