21 feb. 2017 | 16:19

Xiaomi ar vrea să-și extindă portofoliul de produse în 2017

ACTUALITATE
Xiaomi ar vrea să-și extindă portofoliul de produse în 2017

În 2017, Xiaomi își propune să extindă portofoliul de produse, din dorința de a face față competitorilor săi. Rivalii actuali ai companiei sunt chiar producătorii din aceeași țară și amintim aici de Huawei, Oppo și Vivo.

Această veste nu este surprinzătoare, dar este totuși interesantă. Hugo Barra ne-a oferit în trecut o portiță prin care să înțelegem tactica de marketing a companiei Xiaomi. Acesta ne anunța atunci că producătorii puteau menține prețuri atât de mici pentru dispozitivele comercializate, pentru că aveau o colecție redusă de telefoane. Cu alte cuvinte, „cu cât este mai condensat portofoliul, cu atât poți fi mai eficient în economisirea costurilor”, conform Digital Trends.

Conform surselor, Xiaomi anunță o schimbare a tacticii. Compania vrea să ofere în 2017 mai multe smartphone-uri mid-range și high-end, deci dispozitive mai performante față de ceea ce comercializează în prezent. Acest lucru ar putea-o ajuta să facă față cerințelor pieței actuale și să stârnească curiozitatea clienților care caută specificații mai bune.

Un lucru de care echipa Xiaomi trebuie să țină cont, atunci când pornește la drum cu noile planuri, este că va fi nevoită să crească eficiența lanțului de aprovizionare. Aflăm că aceștia s-au gândit la acest aspect și au căutat să încheie o colaborare cu noi furnizori. Astfel, producătorii ar putea începe să se aprovizioneze cu panouri de afișaj de la o companie denumită Truly Opto. Însă rapoartele nu ne spun dacă aceste display-uri vor fi implementate pe toate dispozitivele Xiaomi, sau doar pe o parte dintre acestea.

Va fi interesant să urmărim îndeaproape deciziile companiei pe parcursul acestui an, mai ales dacă aceste știri se vor dovedi a fi adevărate. Smartphone-urile din categoria mid-range devin din ce în ce mai importante pentru portofoliul unor producători de telefoane, deci înțelegem de ce Xiaomi ar vrea să ofere mai multe variante din care clienții să poată alege.