Cum funcționează ratingul la Uber
Dacă te-ai întrebat cum funcționează ratingul la Uber, compania și-a făcut timp să-ți explice.
După o serie stufoasă de scandaluri de hărțuire sexuală, cei de la Uber au fost nevoiți să-l demită pe CEO-ul și fondatorul companiei. Sub un nou director, oficialii americani au recunoscut că în 2016 datele unui număr de 57 de milioane de utilizatori au devenit vulnerabile din cauza unui atac al unor hackeri. Pentru a pune paie pe foc, directorul de securitate al companiei a cumpărat liniștea hackerilor cu 100.000 de dolari, ca ulterior să fie demis. E important de reținut că hackerii nu au avut acces la datele de card al șoferilor și utilizatorilor de Uber.
Totuși, serviciul a venit cu o serie de actualizări pentru aplicația Uber. Cel mai recent experiment al companiei americane poate fi văzut detaliat în clipul de mai sus. Acesta se referă la o metodă mult mai prietenoasă de acordare a ratingurilor împreună cu argumente suplimentare.
Practic, în loc să scrii câteva rânduri prin care să-ți motivezi decizia, sunt suficiente câteva tap-uri pe ecran, iar mesajul va ajunge la șofer. Același principiu se aplică și la client. În plus, din start vei vedea ce înseamnă fiecare număr de stele cu referire la calitate serviciilor de care ai beneficiat. Astfel, șoferii s-ar putea să aibă o idee mai bună vizavi de modul în care își pot îmbunătăți performanța, iar clienții s-ar putea să fie un pic mai corecți în privința notelor.
O altă particularitate interesantă pentru beneficiul șoferilor ține de faptul că orice ratinguri ancorate în argumente ce nu țin de șofer, precum aglomerația din trafic și impactul ei asupra duratei cursei, vor fi ignorate.