Samsung a început să facă reclamă la Galaxy S8 de frica la LG G6

Galaxy S8 este un viitor telefon ipotetic de la Samsung care nu se poate cumpăra pentru că nu a fost lansat, dar sud coreenii îl promovează cu reclame.

La MWC 2017, toți participanții au știut că Samsung nu va veni în lumina reflectoarelor cu un nou smartphone. În schimb, aceștia au lansat două tablete, una cu Windows și alta cu Android. Tot atunci, au existat mai multe referințe către Galaxy S8 și a fost făcută publică data oficială de lansare, la finele lunii martie.

Problema este că nu toate companiile importante prezente la Mobile World Congress s-au sfiit să lanseze terminale de top. LG tocmai și-a anunțat vârful de gamă pe 2017 și pare a fi un succes răsunător. LG G6 a fost îmbrățișat de sud coreeni cu peste 40.000 de precomenzi și 20.000 de dispozitive vândute în prima zi de disponibilitate. Pentru a pune această valoare în context, merită avut în vedere că Galaxy S7 Edge s-a vândut în aproximativ 10.000 de exemplare în prima zi în Coreea de Sud.

Cu alte cuvinte, Samsung are motive de îngrijorare. În contextul în care nu a mai lansat un telefon nou cu specificații de top de aproximativ un an, nu este surprinzător că pasionații de gadgeturi încep să migreze către concurență. Alternativa la această problemă găsită de sud coreeni a fost de a începe promovarea Galaxy S8.

Cu câteva săptămâni înainte de conferința de anunțare a Galaxy S8, Samsung a început să difuzeze pe posturile TV din Coreea de Sud reclama de mai sus. La prima vedere, aceasta este un teaser pentru S8, în speranța creșterii interesului utilizatorilor pentru iminenta lansare. Este greu de spus dacă va avea succes, dar important este că LG mai are câteva săptămâni în care să facă valuri cu al său LG G6. Rămâne să vedem dacă lansarea S8 va reuși să facă utilizatorii să uite de vârfurile de gamă de la Sony, LG, Huawei și nu numai.

Citește tot articolul →
Cele mai noi articole video