Netflix fascinează utilizatorii printr-un volum mare de conținut original
Este surprinzător de mult conținut video pe Netflix, dar pentru a atrage noi utilizatori, compania americană se bazează pe foarte mult filme și seriale originale.
La CES anul trecut, în cadrul unei conferințe fără precedent pentru Netflix, compania americană și-a anunțat extinderea în fiecare colț al lumii. Datorită problemei cu drepturile de autor, la început, discrepanțele de conținut față de ceea ce era disponibil în SUA erau foarte mari. Avantajul major a constat însă în conținutul original, același conținut care a beneficiat primul de subtitrare în limba română.
Deoarece subtitrările în limbi autohtone au ajuns într-o proporție foarte mare de curând pe Netflix, cam în aceeași perioadă a crescut și numărul abonaților într-un ritm alert. Conform ultimelor rezultate financiare anunțate de americani, în ultimele trei luni din 2016, numărul noilor membri a fost record. Într-un singur trimestru, 7.05 milioane de noi membri și-au făcut abonament la serviciul de streaming. Pronosticurile exprimate pentru acea perioadă în urmă cu vreo șase luni au fost de 5.2 milioane de utilizatori noi, așa că entuziasmul investitorilor a fost inevitabil pentru plusul neașteptat de aproximativ 30%.
Dacă nu era evident, Netflix trece printr-o perioadă foarte bună, iar planurile pentru viitor sună foarte bine. Compania a încheiat 2016 cu 93,8 milioane de abonați global. În teorie, dacă își menține ritmul de creștere, are mari șanse să atingă pragul simbolic de 100 milioane de abonați până la finele lunii martie din acest ani. Respectiva valoare va reprezenta un imbold suplimentar pentru gigantul în streaming să producă și mai mult conținut nou de calitate.
Ca referințe, merită reținut că doar în 2016, au fost adăugate pe platformă 600 de ore de filme și seriale originale realizate de Netflix. Anul acesta, proiectul este pentru 1000 de ore de conținut nou, atât din categoriile menționate, cât și documentare, show-uri de stand-up comedy și concerte. Aproximativ 6 miliarde de dolari vor fi investiți în producția de conținut, cu speranța că această valoare se va reflecta în menținerea ritmul de creștere al abonaților.