Un nou update Google Maps ajută posesorii de afaceri
Google Maps devine din ce în ce mai bun pe zi ce trece, iar cel mai nou update beta este destinat posesorilor de magazine și alte afaceri.
Dacă ai o afacere, cu siguranță vrei să ți-o promovezi cât mai mult și cât mai bine, iar având Internetul la dispoziție, o poți face extrem de ușor, având zeci de unelte la dispoziție. Firește, cele mai importante rămân tot o pagină de Facebook și o adresă corectă pe Google Maps.
Google vrea să îți ofere mai mult începând de acum, dacă ești un antreprenor ce are un sediu fizic, ce poate fi vizitat. Dacă ai un magazin, un restaurant, un fast-food, o agenție de turism sau orice altă afacere pe care clienții tăi o pot vizita, o poți face și mai vizibilă pe Google Maps.
O funcție nou-introdusă în aplicația de hărți îți permite să uploadezi fotografii cu interiorul afacerii tale, astfel încât oamenii să știe unde merg înainte să ajungă acolo. Update-ul este încă în variantă beta, astfel că nu îl veți putea accesa din aplicația obișnuită Google Maps. Puteți, totuși, să vă înscrieți în programul Beta al aplicației și puteți avea acces la funcțiile noi.
Acest update vine în continuarea unei alte funcții benefice pentru antreprenori, ce le permitea posesorilor de restaurante sau fast-food-uri să-și pozeze meniul și să arate clienților felurile disponibile, arată digitaltrends.com.
Google face din ce în ce mai multe progrese cu aplicația de hărți, oferind utilizatorilor posibilitatea de a afla cât mai mult despre o afacere înainte să ajungă acolo. Unii utilizatori au remarcat că au fost întrebați de Google Maps cu privire la o locație vizitată: dacă un produs se află în meniu sau dacă se servește alcool sunt lucruri pe care Google vrea să le știe despre un loc, pentru a le oferi și altora aceste informații.