Square Enix face reclamă noului Hitman într-un mod neinspirat
Ultima încercare a celor de la Square Enix de a populariza noul joc Hitman a stârnit amuzament în rândul fanilor.
Se știe deja că Hitman este unul dintre cele mai așteptate jocuri ale acestui an, iar cei de la Square Enix încearcă din răsputeri să-l promoveze cât mai mult înainte de lansarea oficială. Dar în încercarea de a-i entuziasma pe fani, compania a aprobat de curând o serie de reclame extrem de amuzante. În imaginile de mai sus, puteți vedea cum din toalete iese sânge.
[related]
În cazul în care nu ați jucat seria, trebuie să menționez că aceasta este o aluzie la tendința unor fani de a ascunde cadavrele din joc în astfel de locuri. Problema, însă, este că abțibildurile de pe jos au fost găsite numai în toaletele fetelor. Mai are rost să explicăm de ce este ciudat acest lucru? Așa ne gândeam și noi. Conform celor de la Geek, sticker-ele de pe jos ar fi fost văzut până acum doar la PC Gamer Weekender, un eveniment organizat în Londra între 5 și 6 mai.
În cazul în care nu știai, jocul Hitman din acest an va fi lansat într-un mod diferit. Acesta va fi disponibil într-o variantă Intro și una Full. Intro îți va garanta accesul doar la conținutul publicat pe 11 martie, inclusiv misiuni, contracte și evenimente live. Cu versiunea full, de cealaltă parte, vei primi, alături de elementele disponibile din martie, tot conținutul pe care îl vor elibera în lunile următoare, fără a fi nevoit să achiți costuri suplimentare.
După părerea noastră, modelul adoptat de Square Enix este unul bun, deoarece 60 de dolari (prețul standard al unui joc de PS4) îți vor garanta accesul la tot conținutul. Fără DLC-uri, fără elemente extra care te vor costa bani în plus.