Returnare Galaxy Note 7: Ce trebuie să faci ca să schimbi modelul exploziv cu unul nou

Returnare Galaxy Note 7: Ce trebuie să faci ca să schimbi modelul exploziv cu unul nou
Andrada Bonea
Andrada Bonea
17:59 12.09.2016

Problema exploziilor repetate ale flagshipului Samsung Galaxy Note 7 a ajuns deja la urechile tuturor. Singura parte bună ar fi că Samsung își asumă greșelile și tratează cu profesionalism chestiunea.

UPDATE: ”Numărul cazurilor raportate la nivel global a fost redus, iar în momentul de față se desfășoară o investigație, în colaborare cu partenerii și furnizorii noștri, pentru a identifica toate bateriile afectate de pe piață. Pentru că siguranța utilizatorilor rămâne prioritară pentru Samsung, vânzările și livrările de Galaxy Note7 au fost oprite. Utilizatorii care folosesc deja Galaxy Note7 sunt rugați să închidă dispozitivele și să revină la telefonul folosit anterior. Galaxy Note7 va fi înlocuit voluntar de Samsung Electronics România S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/7668/2012, cu atribut fiscal RO, având cod unic de identificare fiscală (CUI) 2269272, cu un dispozitiv nou, începând cu 19 septembrie. Pentru mai multe detalii despre pașii următori în procesul de înlocuire, vă rugăm să citiți informațiile de mai jos”, se arată pe site-ul oficial Samsung.

Posesorii de Samsung Galaxy Note 7 din România ”utilizatorii Galaxy Note7 sunt rugați să închidă telefoanele Note7 și să le returneze cât mai curând în magazinele din care au fost achiziționate. Utilizatorii sunt rugați să folosească dispozitivul anterior până la momentul la care vor primi un nou Galaxy Note7. Dacă nu mai au dispozitivul anterior, aceștia sunt rugați să contacteze serviciul de suport Samsung pentru mai multe informații sau retailerul de la care au achiziționat Galaxy Note7, pentru a primi un dispozitiv până în momentul înlocuirii actualului Note7”.

Românii pot opta să ceară un Galaxy S7 sau un S7 Edge în locul Galaxy Note 7 și vor primi înapoi diferența de preț.

”Utilizatorii Galaxy Note7 pot contacta partenerii Samsung Electronics Romania sau operatorii de la care au achiziționat dispozitivul sau call center-ul Samsung Electronics Romania:
Customer Service Center Samsung
08008 726 78 64
Program: Luni-vineri, orele 09:00-18:00”

Toți posesorii de Samsung Galaxy Note 7 au fost rugați să renunțe la telefoanele pe care tocmai le-au cumpărat, pentru ca acestea să fie înlocuite cu unele fără probleme. În plus, vânzările de Samsung Galaxy Note 7 au fost oprite oficial, până când problema bateriei este soluționată.

Drept răspuns la incidentele Galaxy Note 7 recente, Samsung a demarat o investigație minuțioasă, în urma căreia a descoperit o problemă izolată la celulele bateriei. Dacă ai fost foarte entuziasmat și ți-ai achiziționat deja telefonul, partea bună e că poți să îl schimbi cu unul nou, începând cu 19 septembrie, prin intermediul magazinului de unde ai achiziționat produsul, potrivit unui anunț oficial publicat de Samsung. Mai mult decât atât, în eventualitatea în care nu vrei tot un Samsung Galaxy Note 7, din motive de precauție, ai opțiunea de a-l schimba cu un Galaxy S7 sau S7 edge, primind, desigur, diferența de preț înapoi.

Conform unui reportaj publicat de curând în Coreea, exact bateriile propriului subsidiar au fost responsabile de oprirea vânzărilor la Galaxy Note 7. Dacă reportajul publicat de Korea Herald este corect, bateriile create de Samsung SDI sunt de vină pentru exploziile Galaxy Note 7, iar acestea se găsesc în peste 70% dintre unitățile create. Restul de 30% provin de la ATL – China. Până când va găsi altă soluție, Samsung s-a orientat în mod exclusiv către către bateriile ATL pentru Note 7, în defavoarea propriului subsidiar.

Problema a fost foarte costisitoare pentru Samsung din punct de vedere al imaginii, dar nici pe partea financiară gigantul sud-coreean nu stă deloc bine. Samsung ar fi pierdut ”o sumă care îți frânge inima”, potrivit unor reprezentanți ai companiei, și e ușor de înțeles de ce.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI