Noile funcții din Google Docs, Drive și Calendar te fac mai productiv
Dacă folosești în mod constant suita de aplicații de productivitate de la Google, vei fi plăcut surprins să descoperi noile funcții destinate să-ți facă treaba mai ușoară.
Google for Work devine G Suite, iar aplicațiile de productivitate beneficiază de acum de o serie de noi funcții. Prima dintre ele este funcția ”Explore” din Docs, Sheets și Slides. Folosind limbaj natural în căutări, poți cerceta rapoarte, organiza date sau crea prezentări mai bune.
Funcția Explore sugerează documente relevante conținutului pe care îl creezi deja. De asemenea, vei putea calcula formule în Sheets folosind întrebări scrise de tipul ”care sunt cele mai scumpe obiecte în funcție de prețul de vânzare?”
Aceeași funcție are și în Slides, iar aici va genera sugestii de design pentru o prezentare, pe care le poți alege cu un singur click. Funcția Explore este disponibilă pentru Sheets și Docs în variantele Anrdoid, iOS și pentru PC, dar apare doar în varianta web pentru Slides, relatează engadget.com.
Google Drive introduce ”Quick Access”, despre care Google spune că îți va înjumătăți timpul necesar să găsești fișierele necesare. Noua funcție învață pe parcurs modul în care folosești Drive și înțelege ce recomandări trebuie să îți facă pe baza obiceiurilor de lucru, a întâlnirilor cu echipa sau a interacțiunilor cu alți colegi. Momentan, Quick Access este disponibil doar pentru utilizatorii G Suite de pe Android.
Google Calendar introduce funcția ”Find a time”, după ce aceasta a fost oferită pentru varianta Android a aplicației. La fel ca celelalte update-uri aduse de Google, noua funcție învață pe parcurs obiceiurile tale legate de muncă și îți poate sugera, la nevoie, un timp pentru o ședință la care toți membrii echipei pot participa.
De asemenea, ține minte și ce sală de conferințe preferați și oferă și alternative la ora principală. Funcția a fost introdusă pentru iOS și va fi disponibilă în varianta web până la sfârșitul anului.