Din păcate, YouTube anunță reclamele peste care nu poți să sari
Foarte mulți dintre noi sunt dependenți de YouTube, iar prin intermediul reclamelor peste care nu poți să sari, compania va câștiga și mai mulți bani de pe urma voastră.
Cu toții vedem reclame pe YouTube, procesul este inevitabil, atât la începutul, cât și la mijlocul clipurilor noastre favorite. Prea puțini au însă răbdare să vizioneze reclame în întregime. Motivul este simplu, un click sau tap pe butonul marcat skip este mult prea tentant. Se pare însă că nu va mai fi o opțiune în curând.
Oficialii YouTube au anunțat introducerea unor reclame de 6 secunde intitulate bumper. Similare cu bumperele din trafic, va fi imposibil să nu te lovești de ele. În contextul în care oricum suntem obligați să vizionăm 5 secunde din reclamele de pe YouTube, înainte să avem posibilitatea să apăsăm pe skip, o secundă în plus nu ar trebui să ne doară, dacă nu cumva deschide porțile către reclame de 7 secunde și așa mai departe.
Este foarte probabil ca cea mai mare frustrare în momentul în care veți viziona o reclamă de 6 secunde să fie derivată din lipsa butonului de skip, pe care oricum vă concetrați toată atenția în mod uzual.
Așa numitele Bumper Ads vor înlocui reclamele actuale ce preced clipurile de pe YouTube și care variază de la 15 secunde la un minut. În urma unor studii foarte elaborate, s-a ajuns la concluzia că aceste scurt metraj de 6 secunde, pe termen lung, sunt mai de impact, deoarece obligă utilizatorul să le urmărească în întregime, iar mesajul va fi recepționat în mod sigur.
În special, Bumper Ads au fost inventate pentru cei care consumă YouTube pe mobil, deoarece acolo, nivelul de atenția este și mai mic. ,,Încă din testele inițiale, Bumpers au generat o creștere în parametri importanți precum amintire, atenție și considerare.” Printre primele companii care s-au înscris deja să servească astfel de reclame se numără Audi și Atlantic Records.
Noile Bumper Ads de 6 secunde vor fi introduse luna viitoare.