Chinezii se extind la nivel global: Huawei va deschide mii de magazine în toată lumea
Huawei ar putea începe o uriașă campanie de expansiune.
Vă mai amintiți planurile uriașe ale celor de la Huawei pentru următorii ani? La începutul lunii iunie, CEO-ul Huawei Consumer Business Group, Richard Yu, declara că Huawei își propune să ajungă la o cota de piață de 25% la nivel global, devenind astfel cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. ”Ne-am propus să devenim producătorul de smartphone-uri numărul unu în lume. Este o cursă lungă, însă avem răbdarea necesară,” afirma Yu în cadrul conferinței Converge technology.
Au fost unii care probabil nu au luat în serios afirmațiile lui Yu, însă Huawei se pare că are niște obiective extrem de ambițioase pentru anul curent. După cum scriu cei de la Phonearena, compania ar avea de gând să vândă nu mai puțin de 140 de milioane de dispozitive mobile pe parcursul acestui an pentru a se apropia de Samsung și Apple la capitolul cotă de piață.
De asemenea, chinezii ar vrea să-și asigure succesul prin deschidere a 15.000 de magazine noi în toată lumea. Din câte se pare, Huawei a vândut în jur de 108 milioane de telefoane anul trecut, ceea ce înseamnă că ar putea avea parte de o creștere de 30% în 2016, dacă își atinge obiectivele. Chinezii deja au început anul foarte bine, obținând venituri cu 40% mai mari în primele șase luni din 2016, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
După cum am mai spus, în ultima perioadă, Huawei a câștigat teren în fața primilor doi poziționați în clasamentul mondial (Samsung și Apple), în condițiile în care creșterea la nivel de piață și-a încetinit ritmul. În primul trimestru al anului, vânzările de smartphone-uri Huawei au crescut cu 59%, în comparație cu anul precedent, în timp ce vânzările competitorilor lor au rămas aproape la fel sau au scăzut cu 14%, potrivit companiei de cercetare Gartner Inc. Astfel, cota de piață Huawei a crescut, ajungând la 8,3%, la nivel global.