06 iul. 2016 | 12:43

Call of Duty în Roma Antică: jocul pe care Activision ar fi putut să-l lanseze

Gaming
Call of Duty în Roma Antică: jocul pe care Activision ar fi putut să-l lanseze

Seria Call of Duty ar fi putut avea parte de o schimbare majoră în anii trecuți.

După cum știi deja, acțiunea din Call of Duty: Infinite Warfare va avea loc într-un viitor extrem de îndepărtat, în care vom vedea lupte în spațiu între vase de dimensiuni uriașe și roboți care mai de care mai ciudați. Însă, conform unor informații apărute recent, seria ar fi putut avea parte de o schimbare și mai importantă în urmă cu câțiva ani.

Mai exact, Activision ar fi putut implementa rețeta celor de la Ubisoft pentru Far Cry și ar fi putut să ne transporte în urmă cu mii de ani, tocmai pe câmpurile de luptă din Roma Antică. Conform celor de la GamesRadar, jocul ar fi fost numit Call of Duty: Roman Wars și ar fi fost dezvoltat de către Vicarious Visions la sfârșitul deceniului trecut. Studiourile respective sunt situate în New York și au lucrat în trecut la titluri din seriile Skylanders și Guitar Hero.

Având în vedere succesul pe care Ubisoft l-a înregistrat după lansarea Far Cry Primal și numeroasele impresii negative generate de Infinite Warfare, probabil că mulți dintre noi putem cădea de acord asupra faptului că Roman Wars ar fi fost o idee foarte bună. Acțiunea din joc ar fi fost concentrată asupra legiunii a zecea Equestris. Aceasta a fost recrutată de către însuși Iulius Cezar și a devenit pe parcurs cea mai de încrederea unitate din armata sa.

Cel mai probabil, Activision a ales legiunea aceasta întrucât ea a participat la toate bătăliile lui Cezar din timpul războaielor cu galii. Legiunea a fost redenumită ulterior Gemina, însă nu trebuie confundată cu Legio XIII Gemina (prezentată în serialul ”Roma” de pe HBO”), una dintre cele două legiuni care au fost transferate pe actualul teritoriu al României în urma războaielor daco-romane.

O sursă a celor de la GamesRadar menționează bătălia de la Alesia, în care misiunea jucătorului ar fi fost aceea de a elimina arcașii inamici, folosind catapulte, turnuri de asalt sau elefanți de război. Perspectiva ar fi fost una third-person. O altă secțiune a jocului ar fi fost în modul first-person și ar fi avut loc în Colosseum.

Din câte se pare, Vicarious Visions ar fi dorit să includă mai multe personaje în campania single player, așa cum am văzut în primul Modern Warfare sau în World at War. ”Puteai să joci cu un soldat de rând, cu un centurion și chiar cu Iulius Cezar”, a menționat o sursă anonimă din cadrul studiourilor. Din păcate, ideea lor nu a fost acceptată, iar Activision a ales proiectul care a devenit ulterior Call of Duty: Advanced Warfare.