Black Friday 2016: Care este profilul vânătorului de reduceri
Având în vedere că mai este foarte puțin până la Black Friday 2016, ar fi indicat să vedem și cum arată profilul celor ce așteaptă cele mai mari reduceri din an.
Este deja evident că românii vor prefera să cumpere produse electronice și din domeniul IT de Black Friday 2016, iar televizoarele sunt cele mai preferate de către aceștia. De asemenea, electrocasnicele mici și frigiderele ocupă locuri fruntașe în topurile celor ce caută prețuri imbatabile în această zi de reduceri. În top 5 intră, de asemenea, telefoane mobile, dar și mașini de spălat, astfel că avem de-a face cu vânători de reduceri care caută nu doar un gadget mai bun, dar și un ajutor eficient în casă.
59% dintre români au de gând să cumpere cel puțin un produs de Black Friday 2016, iar tinerii cu vârste între 18 și 34 de ani sunt fruntași la această categorie. Evenimentul celor mai mari reduceri din an este din ce în ce mai cunoscut pentru români, astfel că 78% dintre aceștia știu ce este ”vinerea neagră”. Nici anul trecut nu stăteam foarte rău, când 71% dintre români deja auziseră despre ce e vorba.
De Black Friday 2016, eMAG este liderul în preferințele românilor, deoarece 29,1% dintre români iau în considerare acest retailer, în vreme ce Altex se situează pe poziția a doua, cu 25,8%. La mare distanță, pe locul trei în preferințele vânătorilor de reduceri, se află Flanco, ce apare ca opțiune pentru 10,6% dintre cei ce au în plan să cumpere ceva la preț redus în ziua reducerilor.
Cifrele vin de la Kantar Millward Brown, care au efectuat cercetarea la sfârșitul lunii octombrie. Aceștia sunt extrem de conștienți de popularitatea tot mai crescută a zilei cu cele mai mari reduceri din an, astfel că Black Friday 2016 nu putea trece neobservat din punct de vedere al cercetării de piață.