Aproape că nu vei mai avea nevoie de Google câtă vreme călătorești cu Uber
Mulțumită creșterii în popularitate a Uber, serviciul deja știe destul de multe despre tine câtă vreme ești logat în interiorul aplicației. Și dacă tot te cunoaște atât de bine, Uber îți va oferi, de asemenea, o modalitate ca, în drumul tău, să ai parte de cât mai multe facilități și informații, ce includ muzică, știri și, probabil, localuri care te-ar putea interesa.
În viitor, un număr mare de aplicații vor avea un buton dedicat Uber, permițând acestora să ofere informații și chiar conținut media dedicat călătoriei tale.
Numită ”Trip Experiences”, funcționalitatea de interconectatere a aplicațiilor cu Uber va permite programelor precum Soundcloud și Deezer să vină cu un buton dedicat aplicației de ridesharing și, colectând informațiile oferite de Uber, îți va oferi un playlist de muzică potrivit drumului tău. De exemplu, dacă mergi 10 minute cu mașina vei avea un playlist de melodii care să dureze 10 minute, iar dacă mergi mai puțin, vei avea destul timp să citești câteva știri până te vei da jos din mașină.
Problema e că pe lângă un conținut de calitate, noul sistem ar putea lăsa loc infiltrării și altor informații nedorite precum reclame ale localurilor pe lângă care treci. Evident, dacă aceste reclame vor deveni prea sâcâitoare, utilizatorii pot dezactiva acest sistem sau pur și simplu vor putea să oprească aplicațiile care le vor umple Uber-ul cu reclame inutile.
Noua funcționalitate este dezvoltată ca un update pentru API-ul de Uber, și vă puteți aștepta ca noul sistem să devină activ în lunile care urmează. Ce e cât de cât OK e că nu veți fi forțați s-o folosiți dacă nu vreți.