Logitech se transformă, dar nu cât să te deranjeze cu ceva
Nu este un secret că Logitech are unele dintre cele mai bune periferice, de la mouse-uri la căști și tastaturi de gaming. Acum, Logitech “moare” nițel ca să revină drept Logi. De ce? Poate pentru că nimănui nu-i pasă de tech.
Logitech dezvăluie cea mai mare transformare de brand din istoria sa. Luând naştere drept o companie tech, Logitech poziţionează astăzi designul în centrul existenţei sale. Printr-o paletă de culori proaspete şi un logo reconceput, compania se vrea mai tânără ca niciodată. Astfel, pentru cele mai noi categorii de produse va fi creat brandul Logi.
[related]
Conform comunicatului de presă remis „Playtech”, în următorul an, vei recunoaşte noile culori îndrăzneţe şi designuri minimaliste pe logitech.com, pe platformele social media, pe ambalaje şi displayurile in-store. Asta în caz că îți păsa de cum recunoști Logitech și voiai să fii sigur că nu confunzi produsele cu altele care ar putea semăna.
Ca parte a reinventării brandului, numele Logi va însoţi produse selecţionate în categoriile existente, iar câteva suprize sunt aşteptate în noile categorii. Pe scurt, nu se schimbă decât culorile, puțin designul și apare acest nume care e mai ușor de ținut minte și mai ușor de pronunțat. Logic.