19 iun. 2014 | 19:30

Xiaomi lansează un nou website, de data aceasta în India

ACTUALITATE
Xiaomi lansează un nou website, de data aceasta în India

Unii dintre producătorii chinezi de smartphone-uri vin în mod constant la târgurile înternaționale în căutare de distribuitori. Xiaomi plănuiește însă ofensiva globală în mediul online.

India Xiaomi

Dacă mulți dintre producătorii chinezi sunt prezenți în mod constant pe la târgurile de tehnologie, în încercarea de a găsi distribuitori pentru produsele lor, Xiaomi are în plan o ofensivă mai bine calculată din toate punctele de vedere și plănuiește să intre pe mai multe piețe la nivel global, în principal cu ajutorul mediului online. Știm cu toții că e mai ușor să îți găsești clienți în acest fel, și de asemenea e mai ușor și mai ieftin să gestionezi un astfel de business. Xiaomi se bazează pe numeroasele articole din presă, scrise de-a lungul timpului, și pe o serie de magazine online bine gândite pentru fiecare țară în parte.

Țările pe care le țintește producătorul chinez de dispozitive mobile sunt Brazilia, Indonesia, India, Malaysia, Rusia, Mexic, Philippines, Turcia, Thailanda și Vietnam. Ofensiva globală continuă așadar cu site-ul pentru India, bine pus la punct, și care oferă momentan posibilitatea de a accesa aplicația de Facebook a producătorului. Aplicația nu va fi nimic altceva decât un newsletter pentru data la care va fi disponibil site-ul precum și modul prin care Xiaomi își va reține o clientelă căreia îi va o feri informații relevante despre produsele sale.

Ideea este bună, chiar foarte bună pentru acest tip de business, și poate servi ca exemplu pentru oricine.