Cosmote și Romtelecom se transformă pe 12 septembrie în Telekom România

de: Vlad Andriescu
25 08. 2014

Cosmote și Romtelecom vor anunța trecerea la noul brand Telekom România pe 12 septembrie, potrivit invitațiilor trimise presei. 


Cosmote și Romtelecom fac parte din concernul global Deutsche Telekom. Așadar, după o perioadă în care au activat cu brandurile proprii, ele vor fi transformate în Telekom România.

Deutsche Telekom este activ în 50 de țări, cu peste 143 de milioane de clienți de telefonie mobilă și 31 de milioane de clienți de servicii fixe.

Tocmai am primit invitația pentru evenimentul de presă ce va avea loc pe 12 septembrie, când cele două branduri vor renunța la culorile și identitatea proprie și vor prelua rozul Telekom.

Peste 40 de magazine vor fi renovate în întregime în acest an, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. „Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom“, menționează compania. Acest unic operator va avea un singur call center, un singur site pentru clienți și prezența în social media va fi sub numele Telekom Romania.

În prezent, cel mai mare operator din România este Orange, cu 10,38 milioane de clienți. Urmează Vodafone cu aproape 8 milioane de abonați. Cosmote și Romtelecom vor deveni un singur operator, care va avea 10,82 milioane de clienți, cu aproape 400.000 de abonați în plus față de Orange, conform Economica. RCS&RDS va fi pe locul patru cu aproape patru milioane de clienți, iar pe ultimul loc va fi UPC cu 2,3 milioane de abonați.