Apple rezolvă cea mai mare problemă cu iMessage. I-a luat doi ani ca să ofere această soluție
Ca o soluţie la un scandal destul vechi, cei de la Apple au lansat o aplicaţie web pentru a vă ajuta să remediaţi problemele cu primirea mesajelor iMessage.
iMessage este o platformă de mesagerie a celor de la Apple care detectează faptul că ambii participanţi la o discuţie sunt posesori de dispozitive Apple pentru a trimite mesaje gratuite prin intermediul unei conexiuni la internet, în loc de SMS-uri clasice.
Mai mulţi utilizatori s-au plâns online în ultimul an că au probleme cu primirea mesajelor iMessage, recepţia acestora fiind confirmată chiar şi dacă nu au ajuns la destinatar. În plus, utilizatorii care au migrat de la iOS la Android sau la orice altă platformă sunt şi mai afectaţi deoarece continuă să figureze în baza de date Apple ca având un număr de telefon configurat pe iMessage. Dacă nu era evident, acesta este de asemenea un scenariu în care destinatarul nu-şi primeşte SMS-urile.
După ce a fost iniţiat un proces împotriva celor de la Apple pe marginea acestei probleme, gigantul din Cupertino a decis în sfârşit să vină cu o soluţie eficientă la problemă. Printr-o aplicaţie web accesibilă la această adresă oricine îşi poate dezactiva serviciul iMessage pe numărul de telefon propriu. Cei care vor să renunţe la iMessage, dar mai au încă un iPhone, pot trece prin această procedură din meniul Configurări – Mesaje. Ceilalţi trebuie să-şi introducă numărul de telefon pe site-ul Apple, precedat de prefixul ţării, pentru a primi un cod pe telefon pe care să-l introducă la pasul următor în pagina web de mai sus.
Soluţia este cât se poate de simplă, surprinzător fiind doar faptul că le-a luat celor de la Apple atât de multe timp pentru a ajunge la ea. În final, dacă aţi avut vreodată iPhone şi acum sunteţi utilizatori ai unei alte platforme, ar fi bine să vă introduceţi şi voi numărul pe pagina de SelfCare pentru a evita orice probleme ulterioare.